خبرهای داغ:
امام جمعه موقت فردوس با بیان اینکه امروز در هر جای دنیا ظلمی می‌شود آمریکایی‌ها پیدا و پنهان در آن دست دارند گفت: نخستین ثمره خون شهید حججی ترس و واهمه اسرائیل از حمله است که به صراحت بیان می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۴۰۹۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم شهریاری در یادواره شهدای مدافع حرم که به همت پایگاه مقاومت شهید شوشتری و با محوریت شهید محسن حججی در محل مسجد فاطمه زهرا(س) فردوس برگزار شد با انتقاد از کسانی که تلاش می‌کنند کاری که مدافعان حرم انجام می‌دهند را کم اثر جلوه دهند اظهار داشت: ملت ایران مدیون شهدای مدافع حرم است و به فرموده مقام معظم رهبری اگر از خودگذشتگی و مجاهدت این عزیزان نبود امروز باید در مرزهای کشور با داعش می‌جنگیدیم.

وی تاکید کرد: امروز اسرائیل و آمریکا در تحلیل‌هایشان حفظ داعش را برای مهار ایران لازم می‌دانند در حالی که برخی در داخل کشور دم از مذاکره با داعش می‌زنند و اینان سخت در اشتباه هستند.

امام جمعه موقت فردوس با بیان اینکه خون شهدا از صدر اسلام تاکنون باعث ماندگاری اسلام شده تاکید کرد: جهاد و شهادت زمانی خاصی ندارد و آنچه به اسلام قوام داده خون شهید است.

شهریاری قوام و دوام دین خدا و همگانی شدن دین اسلام را از ثمرات خون شهدا برشمرد و افزود: نخستین ثمره خون شهید حججی ترس و واهمه اسرائیل از حمله است که به صراحت آن را بیان می‌کند.

وی بیان کرد: شهید حججی در حقیقت به دست آمریکایی‌ها به شهادت رسید و اگر کمک آنها نبود این حادثه اتفاق نمی‌افتاد و امروز در هر جای دنیا ظلمی می‌شود آمریکایی‌ها پیدا و پنهان در آن دست دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها