مسوول بسیج دانشجویی استان سمنان در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد

ضرورت معرفت افزایی دانشجویان در دانشگاه ها

دهرویه گفت: عرصه بصیرت و معرفت افزایی در باب دانشجویان تراز اول انقلاب اسلامی یکی از مطالبه های مقام معظم رهبری است که باید در برنامه ای لحاظ گردد.
کد خبر: ۸۹۰۴۰۸۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
مرتضی دهرویه مسوول بسیج دانشجویی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه دانشجویان و به خصوص بسیجیان دانشجو که در خط مقدم جنگ نرم در دانشگاه ها حضور دارند باید گوش به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری داشته باشند، گفت: عرصه بصیرت و معرفت افزایی در باب دانشجویان تراز اول  انقلاب اسلامی یکی از مطالبه های مقام معظم رهبری است که باید در برنامه ای لحاظ گردد.
 
 
دهرویه با بیان اینکه دانشجویان، فلسفه‏ی محوری وجود دانشگاه ها هستند، تاکید کرد: با حضور دانشجویان، سلسله‏ تعلیم و تربیت نسل فرهیخته‏ جامعه تداوم می‏یابد و آینده‏ علمی جوامع رقم می‏خورد و این نسل، دارای خصلتهای خاص هستند، بدون شناخت آن نمی‏توان به این مجموعه راه برد و در تعلیم و تربیت و همراهی و همدلی با آنان توفیق یافت.
 
 
مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان خاطر نشان کرد: مجموعه بسیج دانشجویی استان سمنان و همه دفاتر بسیج دانشجویی در سطح شهرستان و در دانشگاه های استان تمام هم و غم خو را در جهت ایجاد فضا و بستری مناسبت جهت گفتمان سازی موضوعات قرار داده اند.

وی در پایان افزود: مجموعه برنامه های بسیج دانشجویی استان سمنان نیز در سال جاری با توجه به فضای سیاسی پیش رو مطمئنا براین محور و مبنا خواهد بود و دانشجویان از برنامه هایی در جهت افزایش آگاهی و افزایش بصیرت بهره خواهند برد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار