مدیر آموزش و پرورش ماهنشان:

مرمت و بازسازی مدرسه در 16شهرستان ماهنشان

16 مدرسه شهرستان ماهنشان با مشارکت داوطلبانه دانش آموزان مرمت و بازسازی می شود.
کد خبر: ۸۹۰۴۰۷۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر آموزش و پرورش ماهنشان در آیین افتتاح طرح هجرت گفت:16 مدرسه شهرستان ماهنشان مرمت و بازسازی می شود.

نادرمحمد حیدری با ابراز خوشحالي از اينكه دانش آموزان نسبت به بازسازي و كارهاي عمراني حساس و با انگيزه هستند، افزود: این طرح یک طرح عظیم است که دارای جنبه های مثبت از جمله خودسازی دانش آموزان شرکت کننده و همچنین بهره بردن از انرژی و وقت شرکت کنندگان و پاسخ به توانمندی جوانان است که با اعتماد به آنها و تعمیق روحیه خودباوری زمینه مشارکت آنان برای آبادانی و عمران را فراهم می کند.

وی اظهار داشت: این طرح تا پایان شهریور ماه و با مشارکت داوطلبانه دانش آموزان در 16 مدرسه شهرستان اجرا می گردد که به مرمت، بازسازی و تعمیر مدارس سطح شهرستان خواهند پرداخت.

مدیر آموزش و پرورش ماهنشان بر این نکته تصریح کرد: چنانچه کلاس درس رنگ آمیزی مناسبی داشته باشد تاثیر روانی آن بر یادگیری بهتر دانش آموزان ملموس و مشهود خواهد بود.

گفتنی است، مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 دانش آموزی شهرستان ماهنشان به میزبانی مدرسه امام خمینی (ره) روستای سریک و با حضور فرماندار، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدران، مدیر آموزش و پرورش و فرمانده بسیج دانش آموزی برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار