فرمانده پایگاه شهید هنری مسجد ولیعصر در گفتگو با «بسیج»:
فیض آبادی گفت: این اعتمادی که بین امام جماعت مسجد و مجموعه بسیج هست باعث شده کارها با توجه به اینکه قشر بسیج جوان هستند روال خوبی بگیرد و تمام برنامه های فرهنگی که در مسجد اجرا می شود توسط پایگاه بسیج است.
کد خبر: ۸۹۰۴۰۶۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
رمز موفقیت ما هماهنگی هیئت امناء و بسیج است
محمد فیض آبادی فرمانده پایگاه شهید هنری بسیج مسجد ولیعصر در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: مجموعه پایگاه ما با مسجد در هم تنیده است یعنی کاملا از جهت اجرایی و برنامه ریزی مجموعه واحدی است.

وی افزود: امام جماعت ما شخصیتی انقلابی و مردمی و دارای دغدغه های فرهنگی است و به لطف خدا تمام امورات فرهنگی مسجد را به بسیج سپرده اند و این اعتمادی که بین امام جماعت مسجد و مجموعه بسیج هست باعث شده کارها با توجه به اینکه قشر بسیج جوان هستند روال خوبی بگیرد و تمام برنامه های فرهنگی که در مسجد اجرا می شود توسط پایگاه بسیج است.

فیض آبادی گفت: مسجد ما خصوصیات خاصی دارد که کارهای تخصصی فرهنگی انجام می دهد. معاونت رسانه داریم که کارهای خبری و سایت و پوشش تصویری را انجام می دهد یا معاونت اجتماعی که کارهایی بیرون از مجموعه بسیج انجام می دهد مثلا برنامه خانواده موفق را معاونت اجتماعی برگزار می کرد که به خانواده ها در بحث ازدواج و تربیت فرزند و روابط همسران کمک می کرد.

فرمانده پایگاه شهید هنری بسیج مسجد ولیعصر تصریح کرد: در روزهای شهادت دسته های عزاداری برگزار می کنیم و با مساجد دیگر نیز هماهنگ می شود و در همه این برنامه ریزی ها هیئت امناء و امام جماعت و بسیج با همکاری با هم کار را جلو می برند.

فیض آبادی ادامه داد: در بحث اردوهای جهادی نیز ما فعال هستیم خصوصیت بارز و برجسته مسجد ما بحث صالحین است ما کار تربیتی را در حلقه های صالحین پیگیری می کنیم. 12 حلقه فعال در بحث نوجوانان داریم برنامه های مشخص تربیتی در طول هفته و برنامه های تفریحی و ورزشی و آموزشی داریم.

ارسال نظرات