خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم؛ محسن حججی در مسجد جامع زرین‌شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۴۰۵۴
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم؛ محسن حججی در مسجد جامع زرین‌شهر برگزار شد.

فرمانده لشکر زرهی ۸ نجف اشرف در این مراسم با اشاره به قدرت بالای دفاعی کشورمان در منطقه گفت: تعدادی از مسئولان ما هنوز اهمیت قدرت بازدارندگی موشک‌های داخلی را درک نکرده‌اند. 

سرهنگ سیف‌الله رشید زاده بابیان اینکه دشمنان ما درصدد بودند تا حضور و یا عدم حضور ایران در مناسبت‌های سیاسی منطقه و سوریه را به برجام گره بزنند متذکر شد: دشمنان اسلام و مسلمانان به‌ویژه رژیم منفور صهیونیستی و آمریکا و آل سعود درصدد هستند تا به‌واسطه هر روشی چراغ اسلام را خاموش کنند که این آرزوی خود را به گور خواهند برد. 

وی با تأکید براینکه ملت شجاع و همیشه درصحنه ایران اسلامی را نمی‌توان از جنگ با دشمن ترساند تصریح کرد: شهید حججی با نحوه شهادت خود به همه عناصر خارجی و داخلی دشمن ثابت کرد که ملت ولایتمدار ایران اسلامی با تاسی از حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از ایستادگی در مقابل دشمنان واهمه‌ای نداشته و نخواهند داشت.

 فرمانده لشکر زرهی ۸ نجف اشرف با اشاره به نحوه شهادت محسن حججی، تصریح کرد: با توجه به استقرار نیروهای محور مقاومت در مرز عراق و سوریه و محاصره بخشی از نیروهای داعش، عصر یکشنبه هفته گذشته آمریکایی ها حملات شدیدی را بر ضد نیروهای حشد الشعبی عراق در این محدوده تدارک دیدند و سحرگاه روز بعد هم تروریست ها، حمله به نیروهای مستقر در طرف سوریه را شروع کردند.

وی ادامه داد: در این حمله ۳۰ نفر از گردان سیدالشهدای حشدالشعبی شهید می‌شوند، بلافاصله بعد از این حمله در سحر روز دوشنبه هفته قبل نیروهای داعشی به مقری که شهید حججی هم حضور داشت حمله کرده و درگیری صورت می‌گیرد و حدود ۲ ساعتی هم بچه‌ها مقاومت می‌کنند اما آخر کار یک عامل انتحاری ورود پیدا کرده و شهدای زیادی می‌گیرد؛ شهید حججی هم در این عملیات انتحاری مجروح و پهلو و دست راست ایشان ترکش می‌خورد و نهایتا از سه طرف محاصره صورت گرفته و شهید حججی اسیر می‌شود.

رشید زاده اضافه کرد: چون داعشی‌ها قصد عبور از این منطقه را داشتند شهید حججی را اسیر و به مقرهای خودشان می‌برند و نهایتا بعد از آن‌هم عکس ایشان را منتشر کردند که با مظلومیت وی را به شهادت رساندند؛ البته ایشان با اعتقادی که داشت در اوج زیبایی به شهادت رسید.

وی عنوان کرد: با درایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و توان بالای بازدارندگی کشور در مقابل دشمنان امروز ایران اسلامی در امنیت و اقتدار کامل بسر می برد و نحوه شهادت جوانانی همچون محسن حججی به جهانیان ثابت کرد هیچ شخص خارجی و داخلی نمی‌تواند ملت شجاع ایران را از جنگ نظامی با دشمن بترساند
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها