خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت مالک اشتر بخش صیدون خبر داد
کد خبر: ۸۹۰۴۰۰۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
به گزارش روابط عمومی حوزه مقاومت مالک اشتر بخش صیدون جناب سروان مسلم نوری میسا فرمانده حوزه مقاومت مالک بخش صیدون صبح امروز در جلسه هم اندیشی خانواده شهدا که محل کار ایشان برگزار شد گفت:همان طور که مقام عظمای ولایت امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند:زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهدا نیست؛حوزه مقامت مالک اشتر به پیروی از فرمانده کل قوا و در راستای زنده نگهداشتن یا شهدا قصد دارد اولین یادواره سال ۹۶ را در مهرماه امسال در محله دولناصر شهر صیدون برگزار نماید.


وی  با اشاره به اینکه محله دولناصر شهر صیدون  دارای ۸ شهید  است، عنوان کرد: ارائه بیوگرافی از شهدای دولناصر ، تجلیل از خانواده شهدا و برپایی نمایشگاهی و برگزاری رزمایش و انفجار  در این زمینه از جمله برنامه‌های جانبی این یادواره شهدا است.

نوری میسا درباره اهداف برگزاری نخستین یادواره شهدای دولناصر شهر صیدون  گفت: تجلیل از مقام شهید و شهادت، معرفی فرهنگیان شهید دولناصر و تجلیل و تکریم خانواده شهدا از جمله اهداف برگزاری این یادواره بوده و برگزاری اینچنین برنامه‌ها علاوه بر تاثیرگذاری معنوی در جامعه بهترین راهکار برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن است


نوری میسا با بیان اینکه شهدا  خدمات شایسته‌ای را به این آب و خاک انجام داده اند ظهار داشت: اکنون نوبت تجلیل ما از ایثار و فداکاری‌های این سرداران و همه رزمندگان و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی  ادامه داد: ما هرچه داریم به برکت خون شهیدان است و برگزاری این یادواره‌ها در واقع تلنگری به خودمان در ایستادگی و پایداری در راه شهدا و انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی است. فرهنگ ایثار، فرهنگ ارزشمندی است که نباید در طول زمان‌ها بزرگی و عظمت خود را از دست بدهد بلکه ما باید با زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا تلاش کنیم که این فرهنگ همواره در جامعه زنده  و جاری باشد.

فرمانده حوزه مقاومت مالک اشتر در پایان گفت: در واقع برگزاری یادواره شهدا، تداعی‌کننده ایثار و گذشت شهدا در طول هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران است که به همین دلیل در مهرماه امسال و در هفت مهر ماه یادواره شهدای دولناصر شهر صیدون با حضور بی‌نظیر مردم ان شاءالله برگزار می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها