بوشهر-مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیر گفت: شهید حججی با خون خود تحولی در قلوب مسلمین، جوانان و همه مردم کشور ایجاد کرد.
کد خبر: ۸۹۰۳۹۸۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، حجت‌الاسلام صابر حاجی‌زاده بعد از ظهر امروز در آئین گرامیداشت شهید مدافع حرم محسن حججی برگزار شد اظهار داشت: شهدا مستجاب‌الدعوه هستند و خداوند حرف شهدا را گوش و به آن‌ها توجه و خواسته آن‌ها را به اجابت رساند.

وی افزود: شهدا نزد خداوند مقام و منزلت دارند زیرا خداوند به شهید حیاتی عنایت کرد که در قرآن می‌فرمایند الشهداء عند رب هم یرزقون.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان دیر تصریح کرد: بقای انقلاب اسلامی و تداوم آن به‌واسطه خون پاک و مطهر شهداست و امروز راه خنثی کردن فتنه‌های دشمنان احیا فرهنگ جهاد، ایثار، شهادت، مقاومت و انقلابی گری است.

حاجی‌زاده با بیان این‌که خون شهید حججی به داد عزت ملت ایران رسید و باعث حیات و رونق بیش‌ از پیش در رگ‌های انقلاب شد، بیان کرد: شهید محسن حججی دارای اخلاص بود و با خون خود تحولی در قلوب مسلمین، جوانان و همه مردم کشور ایجاد کرد.

وی با اعلام این که به گفته همسر ایشان، شهید حججی عشق و شوق شهادت داشت، یادآور شد: شهادت شهید حججی در زمانی رخ می‌دهد و تحول ایجاد می‌کند که عده‌ای با سلفی‌های خفت و ذلت متأسفانه داشتند آبروی کشور را از بین می‌بردند و رسانه‌های بیگانه نیز در حال پخش‌کردن آن بودند که به قول سردار جعفری فرمانده سپاه این شهید عزیز به داد عزت ملت رسید.

وی اضافه کرد: امروز عده‌ای زیر کولر نشسته و خود را روشنفکر معرفی می‌کنند می‌گویند چرا شما می‌روید در سوریه می‌جنگید، شما برگردید تا ما از طریق دیپلماسی حل کنیم، اگر بنا بود با قدرت دیپلماسی با دشمن مسئله حل کند اولین کسی که دیپلماسی را انجام می‌داد حضرت پیغمبر و امیرالمؤمنین بود.

وی تأکید کرد: در مقابل دشمن با دیپلماسی مشکل حل نمی‌شود و فقط باید جنگید و مقابله کرد.

انتهای خبر./
ارسال نظرات