حجت‌الاسلام کاشی‌پور در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
ما در عرصه پاسخگویی به شبهات خلا داریم و جزیره ای نمی توان در مقابل شبهات سازمان یافته در فضای مجازی ایستاد.
کد خبر: ۸۹۰۳۹۸۱
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کاشی پور کارشناس مسائل دینی و فعال فضای مجازی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به شبهات سازمان یافته در فضای مجازی گفت: با توجه به رونق فعالیت فضای مجازی در جامعه، راه اندازی مرکزی منسجم و هدف دار برای پاسخگویی به شبهات دینی مردم از ضرورت‌های جامعه و نظام اسلامی است.

وی اظهار کرد: چنین مرکزی باید پاسخگوی همه شبهات دینی فکری عقیدیتی سیاسی و تاریخی مردم باشد تا کسانی فکر نکنند اگر در یک گوشه کشور حرفی زده شد این حرف بی پاسخ می ماند و افراد پاسخگو باید در زمینه پاسخگویی متخصص باشند.

ادمین کانال پاسخ به شبهات قران با اشاره نیاز به وجود افراد عالم متخصص، تحصیل کرده و مسلط برای پاسخگویی به شبهات دینی یاد اور شد: اسلام کامل ترین دین است که بالاترین علوم را در خود دارد و افراد پاسخگو به شبهات مختلف دینی باید در محدوده اهل بیت(ع) و کلام ایشان عمل کنند و این مساله مصداق کامل بودن دین اسلام است.

کارشناس مسائل دینی با بیان اینکه ما در عرصه پاسخگویی به شبهات خلا داریم، خاطر نشان کرد: در واقع اگر رسانه نباشد ما کاری نمی توانیم بکنیم و به وسیله رسانه است که ما مطالب خود را منتقل می کنیم و با کار های پراکنده و جزیره ای نمی توان در مقابل شبهات سازمان یافته در فضای مجازی ایستاد.

ارسال نظرات