بوشهرـ فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: شهید حججی درس‌آموخته مکتب امام حسین، ولایت، عاشورا و اهل‌بیت(ع) بود.
کد خبر: ۸۹۰۳۹۷۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ علی غضنفری در آئین گرامیداشت شهید مدافع حرم محسن حججی که در مسجد الغدیر خورموج برگزار شد اظهار داشت: عزت اسلام، انقلاب اسلامی و مسلمین به برکت خون پاک و مطهر شهید و تداوم آن نیز به برکت فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: مسیر پرتلاطمی که برای پیروزی انقلاب اسلامی از دهه 40 و 50 آغاز شد، با ریختن خون شهدا این انقلاب آبیاری و به ثمر نشست و به حق که شهدا از مکتب عاشورا درس شهادت گرفتند و می‌دانستند که برای تداوم، توسعه، پیشرفت و مسیر انقلاب در شهادت باز است و این مسیر را انتخاب کردند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی با اعلام این که شهید حججی درس‌آموخته مکتب امام حسین، ولایت، عاشورا و اهل‌بیت (ع) بود، تصریح کرد: دشمنان انقلاب به‌خوبی می‌دانند که انقلاب اسلامی ایران که تمام آزادی‌خواهان دنیا از آن الگوگیری می‌کنند به برکت خون شهداست.

غضنفری بیان کرد: به کوری چشم دشمنان، مسیر شهادت هرگز بسته نخواهد شد و فرهنگ ایثار و شهادت با خون جوانان انقلاب اسلامی و آزادی خواهان جهان عجین شده است.

وی اضافه کرد: جوشش خون شهدا کربلا تا امروز با خون حججی‌ها ادامه خواهد داشت و مسیرهای پرپیچ خمی که انقلاب اسلامی با آن مواجه است با فرهنگ ایثار و شهدا تداوم خواهد داشت.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی بیان کرد: امروز غرب به دنبال این است تا جبهه‌ای جدید در غرب علیه نظام انقلاب اسلامی ایجاد کند که نمونه آن در برخی از کشورهای عربی همسایه است.

وی افزود: داعش و گروه‌های تروریستی دست‌پرورده استکبار جهانی است که با حمایت‌های مالی برخی از کشورهای مرتجع عربی و سلاح‌های کشتارجمعی غربی حمایت می‌شوند.

غضنفری تأکید کرد: شهید حججی‌ها در کیلومترها مرزهایی که دور از خاک ایران اسلامی بود رفته و دشمن را در خانه خود زمین‌گیر کردند و به فرموده مقام معظم رهبری اگر این نیروهای مدافع حرم نبودند امروز بایستی در مرزهای خودمان و شهرهای کشور با تروریست‌ها مبارزه می‌کردیم.

وی افزود: امروز با حضور قشرهای مختلف مردم جهت اعزام و پیوستن به مدافعین حرم برای مبارزه با گروهای تکفیری لحظه‌شماری روبرو هستیم اما امکان اعزام برای این عزیزان فراهم نیست.

ارسال نظرات