خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد گفت: بازاریان ما علاوه بر یک کاسب خوب و مورد اعتماد باید یک بسیجی نمونه و عالی باشند و این دو وظیفه را از یکدیگر جدا ندانند چراکه بسیج در راستای ارتقا بازار اسلامی و ارزش های جامعه نقش بسزایی دارد.
کد خبر: ۸۹۰۳۹۶۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
بسیج در ارتقا بازار اسلامی و ارزش‌های جامعه نقش بسزایی دارد
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت الاسلام سید موسی حسینی‌مجد در جمع اصناف و بازاریان اظهار داشت: نقش برجسته سپاه و بسیج در تامین امنیت و آسایش مردم بسیار مشهود است.

وی امنیت اصناف مختلف در مشاغل گوناگون را مرهون فداکاری های این عزیزان دانست و گفت: نمونه این فداکاری ها شهادت جوان 25 ساله اخیر در سوریه شهید «محسن حججی» است.

امام جمعه اسدآباد افزود: بازاریان ما علاوه بر یک کاسب خوب و مورد اعتماد باید یک بسیجی نمونه و عالی باشند و این دو وظیفه را از یکدیگر جدا ندانند چراکه بسیج در راستای ارتقا بازار اسلامی و ارزش های جامعه نقش بسزایی دارد.

وی تأکید کرد: تمام اصناف و بازاریان به لزوم رعایت انصاف در معاملات و همچنین به مراعات حال افراد کم بضاعت و بی بضاعت باید دعوت شوند و از مسئولین خواست تا با برنامه ریزی های مناسب رفاه حال مردم را فراهم آورند.

در ادامه این مراسم به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی از آزاده سرافراز «موسی رضا غفاریان»، رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد تجلیل به عمل آمد و از 3 نفر از روحانیون و فعالین در عرصه آموزش های فقه عمومی و تخصصی بازار نیز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات