خبرهای داغ:
حجت الاسلام مهدی نژاد گفت: امروز تنها گزینه دشمن همین شبهه افکنی است، اما هنوز مردم و انقلاب را نشناخته که فکر می کند مردم، انقلابی که با خون شهدا شکل گرفته و بارور شده را رها می کنند
کد خبر: ۸۹۰۳۹۶۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج  از خور:امام جمعه خور در مراسم گرامیداشت شهید محسن حججی شامگاه پنجشنبه در جوار امامزاده سید داود(ع) شبهه افکنی در مسائل دینی و اعتقادی را یکی از راه هایی عنوان کرد که دشمن از آن برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کند.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد مهدی نژاد افزود: امروز دشمن دنبال شبهه افکنی در اعتقاد مردم مانند مذهب، انقلاب و جهادی بودن و ایثارگری است، امام علی(ع) در مورد شبهه افکنی فرموده اند شبهه به خاطر شباهتی که به حق دارد این نام را دارد، شبهه یعنی مخلوط کردن حق و باطل باهم.

وی افزود: یقین چراغ راه اولیای خدا است، گاهی اوقات افرادی با ادعاهای انقلابی و مذهبی بودن حرف هایی می زنند که توقع این صحبت ها از او نیست، برخی افراد بوی کفر از دهانشان خارج می شود، حواسمان جمع باشد دشمن در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای درحال شبهه افکنی است.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: مؤمن باید در همه حال بر اعتقاداتش استوار باشد و از یقین خود دست بر ندارد. امروز راه امام همان راهی است که برگرفته از قرآن کریم است برای همین است که کشور ما از گزند این همه توطئه در امان مانده است، هیچ کسی تا کنون در برابر دشمن این چنین دوام نیاورده است.

وی با اشاره به این که برخی افراد از شبکه های مذهبی ماهواره استفاده می کنند گفت: کسی نیاید بگوید ماهواره نگاه می کنیم اما شبکه های مذهبی ان را نگاه می کنیم، نتیجه مذهبی که وهابیت بخواهد ترویج دهد سر بریدن جوانانی مانند شهید حججی است. اسلامی که با سر بریدن الله و اکبر می گویند همان اسلام جدای از اهل بیت و اسلام انگلیسی است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد گمراهی را مسیر کسانی که شبهه در دل آن ها رسوخ کرده عنوان کرد و افزود: شبهه باعث شکستن پیمان می شود. کسی که دچار شبهه شود عاقبت حرام مرتکب خواهد شد و گناهان بسیاری انجام می دهد.

امام جمعه خور خطر منافقین را از داعش بیشتر عنوان کرد و افزود: داعش وطنی از داعش خارجی بد تراست، منافقین خونخوار که ١٧ هزار نفر از مردم کشور را به شهادت رسانده اند از داعش بددتر هستند و اگر دستشان به مملکت برسد مانند سگ هار رفتار می کنند.

وی تصریح کرد: امروز تنها گزینه دشمن همین شبهه افکنی است، اما هنوز مردم و انقلاب را نشناخته که فکر می کند مردم، انقلابی که با خون شهدا شکل گرفته و بارور شده را رها می کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها