فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) بوشهر:
بوشهرـ سردار سر تیپ دوم پاسدار محمدتقی صفری فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) بوشهر در تجلیل از آزادگان هشت سال دفاع مقدس در کنگان اظهار داشت:فریاد امام خمینی(ره) فریاد آزادی خواهی ملت بزرگ ایران برابر ظلم و جنایت رژیم طاغوت بود.
کد خبر: ۸۹۰۳۹۲۳
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار سر تیپ دوم پاسدار محمدتقی صفری فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) بوشهر در تجلیل از آزادگان هشت سال دفاع مقدس در کنگان اظهار داشت:فریاد امام خمینی(ره) فریاد آزادی خواهی ملت بزرگ ایران برابر ظلم و جنایت رژیم طاغوت بود.

وی ادامه داد: آمریکا و استعمار جهانی با پیشرفته ترین اسلحه در اختیار دشمن قرار داد ولی نتوانست بر باور و ایمان این ملت بزرگ پیروز شوند.

صفری در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح مسائل سوریه پرداخت و گفت: شهید محسن حججی یک قهرمان و شجاع است که بعد امام و انقلاب متولد شده است ولی دشمن را اسیر خود کرد. و تقدیم این شهید همچون خورشید درخشان در تاریخ خواهد درخشید.

فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) در مورد جوانان امروز که همانند جوانان دیروز پشت ولایت فقیه هستند بیان داشت: جوانهای دهه هفتاد از شهادت و سر بریدن هراسی ندارد

صفری با تاکید بر اینکه دشمنان با هیاهوهای تبلیغاتی  می‌خواهند ملت و مسئولان را بترسانند، خاطرنشان کرد:  ملت به تبعیت از ولایت فقیه در سخت‌ترین شرایط از دشمنان هیچ ترسی به دل ندارند، مسئولان نیز به پشتوانه ملت و رهبری در پیچیده‌ترین مشکلات در مقابل استکبار سر خم نکرده و زانو در بغل نگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات