مسوول بسیج دانشجویی استان خوزستان در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد

نقش موثر بسیج در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی

شهریاری با بیان اینکه بسیج دانشجویی نقش موثری در برگزاری نشست های آزاداندیشی در دانشگاه ها دارد، گفت:امام خامنه ای به اهمیت و تبیین برگزاری کرسی های آزاد اندیشی تاکید داشته اند.
کد خبر: ۸۹۰۳۹۱۷
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
بهمن شهریاری مسوول بسیج دانشجویی استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه نیروی تراز انقلاب اسلامی یعنی فردی که برای انقلاب اسلامی حرف بزند، فکر کند و این آموزه‌ها را در دانشگاه‌ها پیاده کند، اظهار داشت: جوانان مومن و انقلابی اجازه به فراموشی سپرده شدن حقایق ناب را نمی دهد و تا پای جان، در جهت زنده نگه داشتن ارزش های انقلاب اسلامی، قدم بر می دارد.
 
وی در ادامه با بیان اینکه یکی از بزرگترین نعمت‌هایی که خداوند از ما درباره آن سوال می‌کند نعمت«ولایت» است، تصریح کرد: در دوره های مختلفی که برای دانشجویان برگزار شده است، سه شیوه ارائه آموزش‌ها شامل عمومی، تشکیلاتی و همایشی که تبیین سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است، تدوین شده است.
 
مسئول بسیج دانشجویی استان خوزستان خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب از همان سال های نخست دهه هشتاد در دیدار های مختلفی که با اساتید،دانشجویان و طلاب،فضلای حوزه علمیه در مناسبت های گوناگون داشتند  به اهمیت و تبیین  برگزاری کرسی های آزاد اندیشی تاکید داشتند و امروز شاهد برگزاری این نشست ها در سطح دانشگاه ها هستیم.
 
شهریاری افزود:بسیج دانشجویی دانشگاه ها، وظیفه  و نقش پر رنگی در برگزاری نشست های آزاد اندیشی در دانشگاه ها دارد و حرکت در این مسیر،عمل به فرمایشات امام خامنه ای است.
ارسال نظرات