بوشهرـ اردوی دانش آموزی یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر در اردوگاه الغدیر سپاه امام صادق(ع) با حضور اساتید و مسئولین استانی و 150 دانش‌آموز بسیجی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۳۹۰۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ اختتامیه اردوی دانش آموزی یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی در اردوگاه الغدیر سپاه امام صادق(ع) در شهر خان زینیان شیراز با حضور اساتید و مسئولین استانی برگزار شد.

این دوره که مرحله دوم از اردوی آموزشی یاوران ولایت ویژه فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی مدارس متوسطه دوم استان بوشهر بود با حضور 150 نفر از دانش آموزان بسیجی خواهر برگزار شد.

در این دوره درس‌های مختلفی از قبیل کار تشکیلاتی، خودشناسی، شناخت ایران اسلامی، فضای مجازی و رسانه، سبک زندگی و دیگر برنامه‌ها در  فضای اردویی آموزش داده شد و دانش آموزان در طول دوره در مسابقات فرهنگی ورزشی شرکت کردند و بازدیدی از مکان‌های زیارتی و سیاحتی شیراز داشتند.

مهراب کیانی در مراسم اختتامیه این مراسم گفت: بعد از سپری کردن دوره آموزش فرمانده واحدها، شما باید خود را آماده انتقال مفاهیم انقلابی در مدارس کنید.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر تأکید کرد: شما باید قدر خود را به‌عنوان دانش‌آموز مسلمان انقلابی بیش از پیش بدانید و تکلیف خود را برای انجام وظایف انقلابی در مدرسه بیشتر از گذشته حس کنید.

وی افزود: کار شما این است که با تحصیل و تهذیب و تقویت بنیه عملی و جسمی و روحی خود را به عنوان یک فرمانده بسیجی به دیگر دانش آموزان معرفی کنید و آن‌ها را برای فعالیت در بسیج دعوت نمایید.

کیانی بیان داشت: زمانی شما می‌توانید فرمانده خوب برای بسیج دانش آموزش باشید که خودتان را از لحاظ معنوی آماده پذیرش مسئولیت کنید، شما باید بهترین دانش‌آموز مدرسه خودتان هم در درس و هم در رفتار و فرمانده باشید.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر تأکید کرد: شما میراث دار 36 هزار همکلاسی آسمانی خود هستید و این وظیفه سنگینی است که بر دوش شما گذاشته شده و نباید شانه از بار این مسئولیت خالی کنید، شما باید یاوران امام خامنه‌ای (مدظله العالی ) در کف مدارس باشید.

وی اظهار داشت: در چند سال اخیر دوستان شما با فرمانده ای در بسیج مدارس و فعالیت‌های خود ثابت کرده‌اند که سپردن فرمانده ای بسیج مدارس به دانش آموزان اتفاق مبارکی بوده که در کنار راهنمایی‌های معلمان انقلابی و مدیران مدرسه، روح انقلابی را بیش از گذشته به مدارس ما تزریق کرده‌اند.

در این مراسم که به همت دانش آموزان فرمانده واحد خواهر در مدارس برگزار شده بود شعر خوانی، احرای سرود و تقدیر از منتخبان فعالیت های  دوره صورت گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها