مسوول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفت و گو با «بسیج»:

بسیج دانشجویی در جهت روشنگری قدم برمیدارد

صلاحی با بیان اینکه بسیج دانشجویی در جهت روشنگری قدم بر می دارد، گفت: دانشجویان باید اطلاعات سیاسی داشته و تحلیل سیاسی کنند و ذهن مردم را نسبت به خطرات نفوذ دشمن در کشور آگاه سازند.
کد خبر: ۸۹۰۳۹۰۰
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
ابوذر صلاحی مسوول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج  با بیان اینکه همه اقشار مردم به ویژه دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته، تحصیل کرده و افسران جنگ نرم باید بصیرت و آگاهی خود را افزایش دهند، گفت: با توجه به جنگ رسانه ای که در بر علیه کشورمان توسط کشورهای مستکبر وجود دارد، نیاز است که دانشجویان با روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه، ذهن مردم را نسبت به تهاجم رسانه ای دشمن آگاه سازند.
 
 
وی با بیان اینکه جنبش دانشجویی نباید در جریانات سیاسی و احزاب حل شود، گفت: بسیج دانشجویی از هیچ گروه، جناح یا فردی حمایت نخواهد کرد و فقط بر اساس فرمایشات رهبری شاخص های یک رئیس جمهور توانمند، کارا و انقلابی را تبیین خواهد کرد.
 
 
مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در ادامه تصریح کرد: بسیج دانشجویی در جهت روشنگری قدم بر می دارد و باید برنامه هایی همچون کرسی آزاد اندیشی، مناظره، پاتوق و ... را در طول سال برگزار کند.
 
 
صلاحی در پایان خاطر نشان کرد: دانشجویان باید اطلاعات سیاسی داشته و تحلیل سیاسی کنند و ذهن مردم را نسبت به خطرات نفوذ دشمن در کشور آگاه سازند و نگذارند که دشمن با لبخند، وارد مسائل حساس و کلان کشور شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار