برگزاری یادواره شهدای پایگاه روستای قلقله مریوان

با همت حوزه شهدای ساوجی یادواره شهدای پایگاه روستای قلقله با حضور خانواده معظم شهدا و بسیجیان در مسجد این روستا برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۰۳۸۷۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰




به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، با همت حوزه مقاومت بسیج شهدای ساوجی بخش خاوومیرآباد مریوان یادواره شهدای پایگاه روستای قلقله با حضور خانواده معظم شهدا، بسیجیان و اهالی روستای قلقله در مسجد این روستا برگزار گردید.

 

 در ابتدای مراسم پس از تلاوت کلام االله مجید سخنران مراسم ماموستا ملا سید خالد حسینی امام جمعه و جماعت روستای قلقله با اشاره به سیره زندگی  امامان معصوم گفت: امامان معصوم از قبیل حضرت علی(ع) و ائمه اطهار (ع) سر مشق و الگوی شهیدان ما بوده اند.

 

 وی با بیان این نکته  که شهداء دارای مراتب مختلفی هستند افزود: توفیق شهادت نصیب هر کسی نمی شود مگر مردان پاک خدایی که وفادار به آرمان های امام راحل (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدالظله) بوده و پاسدار میهن عزیزمان ایران همیشه سر بلند باشند.

 

 در ادامه مراسم فرزند گرامی شهید والا مقام صدیق مرادی مقاله ای با موضوع شهید قرائت کرد و در پایان از خانواده های محترم شهدا تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

 

 لازم به ذکر است روستای قلقله از توابع بخش خاوومیرآباد شهرستان مریوان است که دارای 128 خانوار و جمعیتی بالغ بر 513 نفر در 26 کیلومتری شهر مریوان و 2 کیلومتری مرز عراق واقع شده است.

 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار