بوشهر-امام جمعه موقت بندر دیّر گفت:تحریم های آمریکا علیه ایران نشانه استیصال و درماندگی آنها در مقابله با جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۰۳۸۴۴
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر،حجت الاسلام ابراهیم بحرانی اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت امام جواد (ع)اظهار داشت:زندگی این امام بزرگوار سراسر هدایت، ایستادگی، مقاومت،روشنگری وتلاش برای هدایت مردم بود و همچون مادرش حضرت زهرا(س) دوران عمرشان کوتاه و پر از رنج و مصیبت بود.

 وی درباره روز دحو الارض تصریح نمود: خداوند زمین را برای حاکمیت بندگانش گسترده کرد  اما برخی با استفاده از نعمت های خداوند بر روی زمین ظلم و تباهی انجام می دهند.

خطیب جمعه دیّر کودتای 28 مرداد را نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران دانست و یاد آور شد: این کودتا بواسطه اعتماد مصدق به غربی ها و نفوذ عوامل دشمن در دولت وقت و دستگاه های سیاسی و فرهنگی بوجود آمد که باید از آن درس بگیریم.

وی ادامه داد: آمریکایی ها هنوز هم خواب بازگشت به ایران را می بینند اما باید بدانند تا مردم انقلابی و رهبری بصیر و آگاه و مسوولینی دلسوز  وخانواده معظم شهدا را داریم این آرزو را به گور خواهند برد.

بحرانی درباره روز جهانی مساجد عنوان داشت: خواستگاه اولیه انقلاب اسلامی ایران مساجد بوده است و امروز نیز مسوولین و مردم تلاش کنند تا مساجد ما محل پرورش نیروهای تراز انقلاب باشند.

وی شهیدان رجایی و باهنر را اسوه های بی بدیل خدمت و شهادت قلمداد و خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس با الگوگیری از دولتمردان شهید به وظیفه قانونی خود در انتخاب وزرایی متدین ،دلسوز ، انقلابی ، ولایی ،شجاع ، مردمی ، ساده زیست و مطبع ولایت عمل کنند.

امام جمعه موقت بندر دیّر با تقدیر از اقدام شایسته مجلس و کمیته نظارت بر برجام  در مقابل نقض عهد آمریکایی ها  گفت: این تحریم ها نشانه استیصال و درماندگی آمریکایی ها در مقابله با جمهوری اسلامی است.

وی افزود: باید با آمریکایی های سلطه طلب همچون خودشان برخورد کرد.

بحرانی با اشاره به وضعیت دردناک مردم یمن بیان کرد: مردم یمن همچنان ایستاده اند و با همین اقدام می توانند مثل ملت مظلوم عراق و سوریه حقانیت خود را اثبات کنند.

 وی با تبریک و تسلیت به خانواده شهید حجت الاسلام مهدی اندرواژ که به تازگی  پیکر مطهرش شناسایی شده است، ابراز داشت: مردم ولایتمدار شهرستان در روز خاکسپاری شهید همزمان با روز شهادت امام جواد(ع)  استقبال باشکوهی داشته باشند و قطعا پیکر این شهید فضای شهرمان را به یاد دوران دفاع مقدس معطر خواهد کرد.

امام جمعه موقت دیّر با تأکید بر اینکه تمام ایران عزادار شهادت شهید محسن حججی است،گفت: شهادت مظلومانه این شهید نشان داد که دشمنان نظام و انقلاب جوانان ما را نشناختند.

انتهای خبر./
 
ارسال نظرات