خبرهای داغ:
معاون بسیج سازندگی ناحیه بسیج امام حسین(ع) به عنوان رده برتر جشنواره مالک اشتر سپاه استان قم، جمع آوری کمک 3 میلیارد ریالی به جبهه مقاومت را از اقدامات شاخص این معاونت در سال 95 اعلام کرد.
کد خبر: ۸۹۰۳۸۲۸
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴

حکمت الله میرزایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم اظهار داشت: توکل به خداوند متعال و پشتکار و تلاش و سپس تعامل با رده زیر مجموعه در حوزه ها و پایگاه ها را عامل برتر شدن معاونت بسیج سازندگی ناحیه در جشنواره مالک اشتر سپاه استان می دانم.

وی گفت: شناسایی فعالان اقتصادی و ارائه تسهیلات به این افراد جهت گسترش عرصه فعالیت، مدیریت مطلوب و کیفی در اجرای اردوهای جهادی در محدوده استحفاظی و بازدید از پایگاه های مقاومت به منظور تبین موضوعات اقتصاد مقاومتی از جمله بخش های عملکردی شاخص در این معاونت می باشد.

میرزایی تصریح کرد: دیدار چهره به چهره با آحاد مردم و بسیجیان و تبین موضوع کمک به جبهه مقاومت و اقدام عملی در این خصوص منجر به جمع آوری بیش از سیصد میلیون تومان در پایگاه های ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) شد که این موضوع نیز عملکرد شاخص این رده در سال 95 محسوب می شود.

وی توصیه کرد: با لایه های زیر مجموعه در پایگاه ها ارتباط برقرار نمایید و از نظرات موثر و مفید این افراد در اجرای برنامه ها به نحو مطلوب استفاده کنید، به اجرای برنامه های ابلاغی اکتفاء نکنید و با ابتکار و خلاقیت دنبال اجرای برنامه های موثر و اثر گذار و باتوجه به نیاز جامعه باشید.

**خبرگزاری بسیج این موفقیت ارزشمند را به مجموعه ناحیه امام حسین(ع) بخصوص معاونت بسیج سازندگی و بخش های مرتبط در حوزه ها و پایگاه ها تبریک می گوید.


ارسال نظرات