مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و هنر یزد:

کابینه معرفی شده توان تحقق وعده های انتخاباتی رئیس جمهور را ندارد/اقتصادی مقاومتی در دولت در حد شعار باقی مانده

کد خبر: ۸۹۰۳۸۲۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۷
به گزاری خبرگزاری بسیج از یزد، آرمان دریایی در گفتگو با خبرنگار بسیج دانشجویی بیان اینکه آنچه از ارزیابی اولیه کابینه جدید معرفی شده قابل فهم است این است که کابینه دوازدهم فارغ از جناحی یا فراجناحی و یا جوان و پیر بودن، توانایی پاسخگویی و عملیاتی سازی وعده ها و شعارهای پرحجم رئیس جمهور در دوران انتخابات را ندارد افزود: ماهیت کابینه تغییر جدی نکرده و همچون گذشته توانایی پاسخ به مطالبات مردم را ندارد و این موضوعی است که مورد تاکید طرفداران دولت هم است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و هنر با تاکید بر اینکه اصلی ترین انتظار مردم از دولت و مسئولین تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی، بهبود شرایط اقتصادی و تکیه و اعتماد به توان نیروی داخلی و همت جوانان است اظهار داشت: در چهار سال گذشته هرچند مسئولین شعار اقتصاد مقاومتی را می دادند اما در بسیاری از موارد بیش از نیروهای جوان و کارآمد داخلی به غربی ها اعتماد کردند که واگذاری بسیاری از پروژه های صنعتی که نیروهای داخلی توان انجام ان را داشتند به غربی ها، صحتی بر این ادّعاست.

وی با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری به دولتمردان مبنی بر این که حفظ عزت در روابط بین المللی و برخورد مقتدرانه با دشمنان از الزامات سیاست خارجی است اذعان کرد: دولت باید در سیاست های گذشته خود در این عرصه که دست آورد اصلی آن برجام با دست آوردی تقریباً هیچ بوده تجدید نظر کند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان با تاکید بر اینکه مدیریت جهادی، نگاه انقلابی، مدیریت همنوا و یکپارچه بخصوص در بخش های اولویت دار اقتصادی و فرهنگی حلقه های مفقوده کابینه جدید هستند تصریح کرد: مردم به دولتی نیاز دارند که شرایط پیشرفت را فراهم کند و روحیه جهادی مشکلات را حل کند.

مسئول بسیج دانشجویی شفافیت در قرارداد های خارجی، برخود منصفانه با منتقدان، تسریع در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و ساماندهی به وضعیت فضای مجازی کشور را از دیگر مطالبات مردمی در کنار دغدغه های اقتصادی و معیشتی آن ها دانست و تصریح کرد: این مطالبات در دولت قبل هم وجود داشت اما کمتر مورد توجه مسئولین قرار می گرفت.

دریایی با بیان اینکه بین بدنه نخبگانی مردمی و دولتمردان شکاف ایجاد شده افزود: لازمه پیشرفت در کشور همفکری آحاد ملت و استفاده از توانایی های نخبگان کشور است و باج خواهی جناح های سیاسی و دوقطبی سازی جامعه عواقب خطرناکی را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه به حضور مردم در صحنه های مورد نیاز انقلاب و دلدادگی آن ها به آرمان های انقلاب اشاره کرد و خاطر نشان کرد: شوری که در آحاد مردم به خصوص جوانان در پی شهادت جوان بسیجی محسن حججی ایجاد شد نشان از این است که هنوز مردم ما روحیه حماسی دارند و آرمان و ارزش های انقلاب هنوز در جامعه ما زنده است.
این فعال دانشجویی در پایان اظهار داشت: امثال چنین جوانان ایثارگری در سراسر ایران اسلامی وجود دارند و به فرموده مقام معظم رهبری همین جوانان مومن و انقلابی هستند که در شرایط حساس و مورد نیاز در صحنه حاضر هستند و اقتدار کشور را تضمین می کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار