سردار نقدی در مراسم گرامیداشت شکست حصر پاوه:
معاون فرهنگی و امور اجتماعی سپاه گفت: شکست حصر پاوه، روز معجزه و پیوند با ولایت بود. آمریکای جنایتکار که از ملت ایران شکست خورده بود، برنامه ریزی کرد و اولین جنگ آن‌ها علیه جمهوری اسلامی غائله پاوه بود.
کد خبر: ۸۹۰۳۸۱۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۵
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،«سردار محمدرضا نقدی» معاون فرهنگی و امور اجتماعی سپاه در مراسم سالروز گرامیداشت شکستن حصر پاوه،‌ اظهار داشت: شکست حصر پاوه، روز معجزه و پیوند با ولایت بود. آمریکای جنایتکار که از ملت ایران شکست خورده بود، برنامه ریزی کرد و اولین جنگ آن‌ها علیه جمهوری اسلامی غائله پاوه بود.

وی گفت: استکبار خان‌زاده‌های خود را که برای آموزش به عراق برده بودند را مسلح کرد و عده‌ای را فریب داد و به اسم دفاع از مردم به جان مردم انداخت اما بصیرت، پیوند مردم با ولایت و روحانیت این توطئه بزرگ را خنثی کرد.

 معاون فرهنگی و امور اجتماعی سپاه بیان کرد: اگر امروز بزرگان زیادی در سوریه و عراق توسط داعش سر بریده می‌شوند برگرفته از افکار گذشته ضد انقلاب است که نمونه آن در بیمارستان پاوه بود که بیماران و پرستاران بیمارستان پاوه را به شهادت رساندند. قصاوت و بی رحمی و خوی جنایتکاری آنها، موجب تسلیم مردم نشد و مردم خط جهاد و اطاعت از ولایت و دفاع از اسلام را انتخاب کردند.

نقدی بیان داشت: شکست حصر پاوه، حماسه‌ای است که زنجیره‌ای از حماسه‌های دیگر را به همراه داشت و به مردم کُرد روحیه داد و در همه نقاط قیام کردند و اسلحه به دست گرفتند و ایادی استکبار را بر جای خودشان نشاندند و امنیت امروز اورامانات در هیچ جای دنیا وجود ندارد.

 معاون فرهنگی و امور اجتماعی سپاه افزود:‌ حماسه بزرگ پاوه جهان اسلام را بیداری بخشید و ایستادگی و مقاومت را یاد داد و الهام بخش در دفاع مقدس و در میان مردم افغانستان، سوریه و لبنان شد که موجب شکست دادن صهیونیست‌ها شد؛‌ لذا حزب الله لبنان 2 مرتبه ارتش به ظاهر شکست ناپذیر صهیونیستی را شکست داد.

وی ادامه داد: امروز پرچم انقلاب اسلامی که یک روز در پاوه زیر تیربار گروهک‌ها بود، در شمال آفریقا و سواحل مدیترانه و در یمن و نقاط مختلف جهان در اهتزاز است و مردم به پا خواسته‌اند و هر روز پیروزی‌های جدیدی رقم خواهد خورد و به زودی موجب پیروزی قدس خواهد شد.

سردار نقدی با اشاره به بحران‌های اقتصادی آمریکا اظهار داشت: آمریکایی‌ها که امروز در داخل کشور خود دچار بحران هستند بی کار ننشسته‌اند. آن‌ها امروز خودشان را در لباس اسلام ظاهر کرده‌اند چون دیدند مردم کشورهای مختلف در برابر حرکت‌های استکباری‌ آن‌ها همراهی نمی‌کنند، آمدند و به حرکت توطئه گرانه خود رنگ اسلام زدند و جنایتکارانی را مسلح کردند و به جان اسلام انداختند و تکفیری‌هایی که دستشان به خون مسلمانان آمیخته است را به وجود آوردند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی سپاه بیان کرد: نیروهای با نشاط اسلام فراوانند و برای صهیونیست‌ها کابوس هستند و لذا آن‌ها امروز به دست و پا افتاده‌اند و تکفیری‌ها و داعش را درست کردند تا اولا بین امت اسلام تفرقه ایجاد کنند، ثانیاً جلوی مرزها را بگیرند تا جلوی حضور مردم به فلسطین گرفته شود. سومین هدف آن‌ها این بود که جوانان زیادی که در کشورهای اروپایی به اسلام گرویده بودند را فریب دهند و آن‌ها را به قتلگاه ببرند. هدف مهم دیگر آن‌ها از تجهیز داعش، بردن آبروی اسلام بود. اسلام امروز در اروپا و آمریکا آبرومند است و آن‌ها از این قضیه وحشت دارند، پس به نام اسلام جنایت می‌کنند و آن را روی آنتن‌های شبکه‌‌ها می‌برند و پخش می‌کنند تا اسلام را جنایت‌کار نشان دهند.

وی تصریح کرد: امروز داعشی‌ها سر بریدن‌هایشان را در تلویزیون پخش می‌کنند، چرا؟ چون می‌خواهند اسلام را زشت و بی رحم نشان دهند تا هیچ کسی رغبت نکند به سوی اسلام بیاید. امروز کسانی که در مرداد 1358 علیه مردم پاوه جنایت کردند رنگ عوض کرده و اسم خودشان را داعش گذاشته‌اند.

 نقدی افزود:‌ امروز که موصل و تمام نقاط عراق آزاد شده است و تکفیری‌ها شکست خورده اند، توطئه جدید استقلال کردستان عراق را علم  کرده اند. استکبار می‌داند استقلال شدنی نیست و دنبال به جان هم انداختن مسلمانان هستند، البته هرگاه جنگی به راه انداختند به ضرر آن‌ها شده و سپاه‌های بزرگی به عنوان ارتش بزرگ اسلام برای فتح فلسطین ایجاد شد.
 
معاون فرهنگی سپاه گفت:‌ آمریکا خودش را در حال نابودی می‌بیند؛ آمریکا و صهیونیست‌ها رفتنی هستند و مقاومت مردم ایران و مردم پاوه نتیجه داد.


ارسال نظرات