فرمانده سپاه هشترود در حاشیه این بازدید گفت: با تلاش و همت بسیجیان و کمیته امداد شش خانه برای افراد محروم و کم‌بضاعت این شهرستان ساخته می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۳۸۰۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

احمدتقی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: در ساخت این خانه‌ها 15 نفر در هر واحد مشغول کارند و هزینه ساخت هر خانه به صورت تقریبی 200 میلیون ریال برآورد شده که 150 میلیون ریال از سوی کمیته امداد و 50 میلیون ریال ازسوی بسیج سازندگی سپاه ناحیه هشترودتأمین می‌شود.

وی ادامه داد: طرح ساخت شش خانه محروم از ابتدای سال در روستاهایی از جمله حسن کندی، افشارجیق و خورجستان به همت بسیجیان پایگاه محلات و دانشجویان بسیجی در قالب گروه جهادی کلید خورد که در هفته دفاع مقدس تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: این خانه ها در زیربنای ۵۰ الی ۷۰ متر برای خانواده های نیازمند در حال ساخت هستند و نیروهای بسیجی و همچنین طبق برنامه ریزی های صورت گرفته با حضور نیروهای کادر بصورت نیروی کار در حال اجرا هستند.

امام جمعه، معاون فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی دیگر از مسئولان ادارات و خبرنگاران از روند اجرائی عملیات ساخت خانه های محروم در روستاهای افشارجیق، حسن کندی و خورجستان که به همت بسیج سازندگی در حال ساخت است، بازدید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها