مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

وجب به وجب مناطق عملیاتی آغشته به خون شهداست

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در آیین بدرقه کاروان راهیان نور خواهران با بیان ارزش و جایگاه شهدا و مناطق عملیاتی آن ها، گفت: در این مناطق با وضو وارد شوید چراکه وجب به وجب خاک آن، آغشته به خون شهداست.
کد خبر: ۸۹۰۳۷۹۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد شهدای مناطق عملیاتی شمالغرب را از جمله مظلومترین شهدا معرفی کرد و افزود: اکثر شهدای این مناطق، قطعه قطعه شده و در مقابل عروسان اکراد به عنوان قربانی سرشان بریده شده و پوستشان جدا گردیده است و این نهایت مظلومیت است.

وی هدف شهدا و زمندگان اسلام را هدفی والا و ستودنی خواند و ابراز داشت: مسیری که شما برگزیده اید اگر با فهم و بصیرت طی نمایید حتما به سمت هدفی متعالی خواهد بود چراکه این سفر، سفری نه از روی هوا و هوس بلکه یک توفیق الهی و به عوت خود شهداست.

حجت الاسلام امیرنژاد اظهار داشت: شهدا رفتند تا ما امروز در آرامش باشیم و لحظه به لحظه شاهد و ناظر اعمال و رفتار ما هستند پس با بیعتی مجدد بیایید عاملان به وصیت آنان باشیم.

وی پیروی از امام و ولایت فقیه، پشتیبانی از نظام و انقلاب و حفظ حجاب و عفاف را مهمترین وصیت شهدا عنوان کرد.

 

با بدقه مردم و مسئولان، دومین کاروان راهیان نور در قالب 160 نفر از خواهران بسیجی جهت بازدید از مناطق عملیاتی به شمالغرب کشور عزیمت کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار