فرمانده سپاه مراغه:

گفتمان انقلابی مهم ترین شاخص قدرت نرم نظام اسلامی است

فرمانده سپاه مراغه در نشست مجمع عمومی بسیج این شهرستان با تاکید بر لزوم توجه به ارزش های اسلامی و انقلابی گفت: ولایت فقیه و گفتمان انقلابی مهم ترین شاخص های قدرت نرم نظام اسلامی در منطقه و عرصه جهانی است.
کد خبر: ۸۹۰۳۷۸۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا سامی افزود: تدابیر رهبری و اقتدار نیروهای مسلح از اصلی ترین ابزارهای قدرت جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه امینت پایدار کشور مرهون تلاش ها و مجاهدت های نیروهای مسلح است ادامه داد: دشمن با توجه به اقتدار روزافزون نظام اسلامی در منطقه، با استفاده از ابزار رسانه ای و تحریم ها، درصدد تضعیف قدرت دفاعی و به چالش کشیدن آن است.

سامی اضافه کرد: با وجود اینکه کشورمان در معرض جنگ ترکیبی نرم، سخت و نیمه سخت در منطقه بوده، لیکن امن ترین و باثبات ترین کشور در دنیا هستیم و این به واسطه اتحاد و انسجام ملی و قدرت بازدارنده دفاعی نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار لازمه و زمینه ساز توسعه اجتماعی و اقتصادی در جامعه است گفت: توسعه علمی، فرهنگی و اقتصادی موجود در سایه امنیت موجود در کشورمان، محقق شده است.

سامی افزود: با توجه به توسعه فزاینده علمی جوانان برومند این مرز و بوم، دشمن به دنبال تضعیف نخبگان علمی و فرهنگی جامعه و به دنبال آن ضرب زدن به روند رشد و تعالی ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: جوانان تلاشگر و متعهد کشورمان همواره در طول سال ها ثابت کردند که پشتوانه اصلی ولایت و نظام اسلامی هستند و استکبار ستیزی را به عنوان فرهنگی فراگیر ترویج و تبیین می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار