امام جمعه موقت آبدانان گفت: شهید حججی از سر گذشت اما سرگذشت پرافتخارش در دل آزادگان جهان ماندگار شد و با شهادتش صحنه ای کربلا را برای همه تداعی نمود.
کد خبر: ۸۹۰۳۷۴۰
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام احد اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه شهر آبدانان با اشاره به انتخاب رئیس جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: رئیس و اعضای مجمع به عنوان مشاورین امین مقام معظم رهبری بتوانند در راه مشکلات کشور و کمک به دولت و مردم گام های اساسی بردارند.

وی ضمن تسلیت شهادت شهید مدافع حرم حسین حججی افزود: حججی از سر گذشت اما سرگذشت پرافتخارش در دل آزادگان جهان ماندگار شد و با شهادتش صحنه ای کربلا را برای همه تداعی نمود.
خطیب جمعه آبدانان بیان داشت:جوانان این دیاربا اقتدا به مولایشان حضرت ابوالفضل العباس(ع) راه پر افتخار شهید حججی را ادامه خواهند داد و انتقام خونش را از داعش و داعشیان و یزیدیان زمان خواهند گرفت.

وی به 30مردادماه روز مسجد اشاره کرد و عنوان داشت: استکبار و پیروانش با تخریب مساجد سعی در تفرقه ی مردم داشته اند اما این محل اجتماع همواره به قوت خود پایدار بوده و استکبار نتوانسته این پایگاه اجتماعی ،فرهنگی رااز مردم بگیرد.

اسماعیلی مسجد را محل وحدت و رسیدگی به مشکلات مردم و خطبه های نماز جمعه را بیان مسائل سیاسی روز و مشکلات مردم دانست و افزود: مردم شهرستان آبدانان در ساخت مسجد جامع شهر مشارکت کنندتاروندساخت مسجد شتاب گیرد.

خطیب موقت جمعه آبدانان در ادامه با اشاره به فرارسیدن ماه ذی الحجه گفت:ماه ذی الحجه ماهی پر از برکت و اتفاق های خوشایند است که از جمله آنها میتوان به ازدواج حضرت علی و فاطمه و اعیاد قربان وغدیر اشاره کرد.

وی افزود:بعضی از مردم با چشم هم چشمی این فریضه را سخت کرده اند مسئولان و خانواده ها باید برای تسهیل در امر ازدواج جوانان، برگزاری ازدواج های آسان و همچنین فرهنگ سازی در تسهیل این امر خدا پسندانه استفاده کنند تا شاهد بالا رفتن سن ازدواج نباشیم.
وی با اشاره به روز پزشک،ضمن تبریک این روز به پزشکان،از طرح تحول سلامت به عنوان یک طرح مهم و با ارزش یاد کرد و افزود: این طرح نقایصی دارد که با همت دولت جدید نقایص رفع و خدمات گسترده تری ارائه شود.

وی در ادامه با تبریک هفته ی دولتو تشکر از خدمات مسئولین شهرستان از شهید رجایی به عنوان شخصیتی ساده زیست،مردمی و الگو یاد کرد و گفت: تامین نیازهای اساسی مردم،حفظ ارزشهای اسلامی و ایجاد تعامل با دیگر کشورها،از وظایف دولت ها است.

ارسال نظرات