عضو مجلس خبرگان رهبری:

بسیاری از ظرفیت‌های فرهنگ نماز جمعه مغفول مانده‌اند

عضو خبرگان رهبری گفت: زنده شدن فرهنگ مبارک نماز جمعه در این کشور از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که متاسفانه ما هنوز از تمام ظرفیت‌های آن استفاده نکرده‌ایم.
کد خبر: ۸۹۰۳۷۳۳
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت الله سید احمد حسینی خراسانی  در پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلا الغدیر برگزار شد؛ گفت: شهید سپهبد علی صیاد شیرازی از شهدای شاخص انقلاب اسلامی است و همانند همه شهدای انقلاب اسلامی مایه آرامش و امنیت ملت ما هستند.

وی ادامه داد: یکی از برکات بی‌شمار نظام جمهوری اسلامی ایران، زنده شدن فرهنگ مبارک نماز جمعه در این کشور است؛ که متاسفانه ما هنوز از تمام ظرفیت‌های آن استفاده نکرده‌ایم.

حجت‌الاسلام سید احمد حسینی خراسانی در خصوص وجود مشکلات اقتصادی در کشور خاطرنشان کرد: بعضی از مشکلات موجود در کشور بابت هزینه انقلابی‌گری ملت ایران است.

وی ادامه داد: چند صباحی شیاطین، فرعون‌ها، نمرودها، ترامپ ها و داعش ها در جهان جولان می‌دهند و سرانجام آن‌ها نیز زوال و نابودی است.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به خصوصیات جامعه آرمانی و مهدی اشاره کرد و اذعان داشت: در جامعه آرمانی حضرت مهدی (عج) برکات الهی، آرامش، امنیت و عدالت در کل جهان حاکم می‌شود.

وی افزود: برای رسیدن به این جامعه آرمانی باید در راه این انقلاب اسلامی صبر، مقاومت و ایثار داشته باشیم.

حجت‌الاسلام سید احمد حسینی خراسانی گفت: مردم با مشکلات موجود در انقلاب اسلامی خسته نشده‌اند و در راه آن ثابت‌قدم هستند.

وی تأکید: برای اثبات این سخن، می‌توان به حضور پررنگ جوانان در سوریه و عراق اشاره کرد که باجانشان از حرمین مقدس دفاع می‌کنند.

عضو خبرگان رهبری گفت: مسئولان و کارگزاران کشور باید به خودشان آیند و تمام سعی خود را برای برطرف کردن مشکلات مردم انجام دهند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار