خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

امروز استکبار جهانی نقاط قوت و ارکان قدرت نظام اسلامی را نشانه رفته است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه امروز استکبار جهانی نقاط قوت و ارکان قدرت نظام اسلامی را نشانه رفته است، گفت: امروز شاهد هجمه‌های بسیار دشمن علیه ولایت فقیه، ملت ایران و نهادهای انقلابی نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم که از ارکان قدرت نظام هستند.
کد خبر: ۸۹۰۳۶۷۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
امروز استکبار جهانی نقاط قوت و ارکان قدرت نظام اسلامی را نشانه رفته است
به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سردار مظاهر مجیدی شامگاه پنجشنبه در یادواره 197 شهید فصل تابستان تویسرکان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سالروز ورود آزادگان به کشور اظهار داشت: سهم استان همدان از آزادگان دفاع مقدس یک هزار نفر آزاده بود که در اردوگاه‌های دشمن اسوه صبر ومقاومت بودند.

وی افزود: استکبار جهانی همواره بعد از پیروزی انقلاب و در طول جنگ تحمیلی، به دنبال رسیدن به اهداف خود بوده و برای این امر نقاط ضعف جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار می‌داد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه امروز استکبار جهانی نقاط قوت و ارکان قدرت نظام اسلامی را نشانه رفته است، گفت: امروز شاهد هجمه‌های بسیار دشمن علیه ولایت فقیه، ملت ایران و نهادهای انقلابی نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله سپاه و بسیج و نیروهای مسلح هستیم که از ارکان قدرت نظام هستند.

وی با اشاره به جنایات آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: راه‌اندازی کودتاهای مختلف از قبیل کودتای 28 مرداد سال 1332 و پایگاه نوژه، راه‌اندازی ساواک، کشتار هزاران نفر در 15 خرداد 1342، راه‌اندازی جنگ تحمیلی، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران و... بخش کوچکی از جنایات آمریکا علیه ایران اسلامی است.

سردار مجیدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهذستان تویسرکان ابراز داشت: شهید «ملکی» و 38 شهید بزرگ شهرستان تویسرکان در عملیات مرصاد توانستند در مقابل نیروهای دشمن صف‌آرایی کنند و دشمنی که 130 کیلومتر را پشت سر گذاشته بود و به تنگه مرصاد رسیده بود را به هلاکت برسانند و باقیمانده آنها در کوه ها و صحراها متواری شدند.

وی با گرامیداشت یاد شهید «صیاد شیرازی» افزود: این شهید بزرگوار وقتی برای بررسی اوضاع با هلکوپتر به بالای تنگه مرصاد رسید و اندکی از نیروها را در مقابل دشمن ایستاده دید و به ایشان گفتند که آنها نیروهای بسیج و سپاه انصار هستند، این شهید بزرگوار این نیروها را به ملائکی تشبیه کردند که با عنایت خداوند در تنگه مرصاد بر سر دشمنان فرود آمدند و این افتخار شامل حال مردم تویسرکان شد که فرمانده گردان خود و 38 شهید دیگر را در این عملیات تقدیم انقلاب کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شهدا عامل اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا یکی از امور فرهنگی است که در هر زمان و مقطعی لازم است و می تواند تاثیر مثبتی از خود در کشور به جا بگذارد.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم و شهید «محسن حججی» عنوان کرد: شهادت مدافعان حرم که با رشادت و جانفشانی‌های خود در مقابل استکبار جهانی می‌ایستند و جان خود را فدای انقلاب و ارزش‌های آن می‌کنند بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاند و امید است ما بتوانیم راه این شهدا را ادامه دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار