در سالروز ورود آزادگان و به همت پایگاه بسیج روستای ده خیر بخش بسطام یادواره شهدا این روستا تحت عنوان "کوچه های زمینی، مردان آسمانی" برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۳۶۵۲
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم "کوچه های زمینی ، مردان آسمانی" به همت پایگاه بسیج شهید محمدی و حوزه بسیج روستایی کربلا و همکاری بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس بسیج سپاه شاهرود در روستای ده خیر بخش بسطام شاهرود به یاد شهیدان محمد حسن محمدی فرمانده گروه امام، محمد محمدی، محمدمهدی حجی و نعمت الله رجبی برگزار شد.

در این مراسم کمیل قندهاری به عنوان مجری اشعاری را در وصف شهدا قرائت کرد و در ادامه محمودیان به قرائت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت.

در ادامه سرود ملی جمهوری اسلامی پخش و حجت الاسلام نورآبادی رابط عقدیتی نظارت حوزه بسیج روستایی کربلا خیرمقدمی به شرکت کنندگان گفت.

حمید حسینی همرزم شهید محمدحسن محمدی به بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداخت.

حجت الاسلام غلامرضا قندهاری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در این مراسم در سخنانی با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن و بزرگداشت شهدای روستای ده خیر به خصوص شهید محمدی با تاکید بر توجه به نخبگان جامعه و انقلابی گری و وتابع ولایت بودن اظهار کرد: شهدا همه تابع ولایت بودند و به دنبال جذی حداکثری برای نظام و به خصوص جذب نخبگان در جامعه بودند چرا که اثرگذاری نخبگان بیشتر از سایر اقشار در جامعه است.

وی با تاکید بر توجه به جوانان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خصوصیات شهدا در جامعه گفت: شهدا نخبه پرور و انقلابی و ولایی بودند و باید این خصوصیات را در نسل جوان جامعه بارور و پرورش دهیم.

در این مراسم مداحی در وصف شهدا انجام و در پایان از خانواده این چهار شهید روستای ده خیر با اهدا هدیه تجلیل شد.

لازم به ذکراست برنامه "کوچه های زمینی، مردان آسمانی" در بزرگداشت شهدا روستاها به همت بسیج روستایی عشایری و بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه شاهرود هر ماه در یکی از روستاها با محوریت شهید شاخص آن روستا برگزار می شود.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها