جانشین فرمانده انتظامی ملارد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد وگفت:این طرح در زمینهای مواد مخدر و سرقت و غیره انجام میشود.
کد خبر: ۸۹۰۳۶۱۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران،سرهنگ دهنوی،جانشین فرماندهی شهرستان ملارد،از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد وگفت: این طرح در زمینه های مختلف از جمله سرقت، مواد مخدر،توقیفات و کشفیات پلیس های تخصصی و با حضور معاون هماهنگ کننده غرب استان تهران انجام شد.

سرهنگ "دهنوی" بیان داشت: این طرح در شهرستان ملارد به خوبی انجام شد و حاصل آن حس امنیتی است که شهروندان را آسوده خاطر کرده و بزه کاران را شناسایی و ارتکاب به جرم را در سطح وسیعی کاهش میدهد.  

وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح 20 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف، تعداد 93 عدد خودرو و موتورسیکلت توقیف و 20 نفر سارق نیز دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با اشاره به اینکه 80 نفر معتاد متجاهر نیز در این طرح دستگیر شدند، خاطر نشان کرد که با اجرای این قبیل طرح ها و شناسایی دقیق بزه کاران در سطح شهرستان و در پایان با همکاری و تعامل دوسویه با دستگاه قضاء میتوانیم شاهد رشد و تعالی جامعه باشیم.

در پایان دست آورد های پلیس های تخصصی به نمایش گذاشته شد و سرهنگ "عبدالمالکی" معاون هماهنگ کننده غرب استان تهران ضمن بازدید از غرفه های دایر شده از تلاش نیرو ها و اجرای منظم این طرح تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام//
ارسال نظرات