سرهنگ عبدالملکی:

آزدگان تجسم عینی و ایثار مردانیگی هستند

معاون هماهنگ کننده انتظامی غرب استان تهران،آزادگان را تجسمی در ایثار و‌مردانگی عنوان کردوگفت:آنها مظهر صبر،مقاومت و‌سعادت جامعه میباشند.
کد خبر: ۸۹۰۳۶۰۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران،امروز سرهنگ داوود عبدالملکی،معاون هماهنگ کننده پلیس غرب استان تهران و فرمانده انتظامي شهرستان شهریار با هیئت همراه، به مناسبت ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، با آزاده "جواد خمارلو" دیدار و از وی دلجویی کردند. 

سرهنگ عبدالمالکی در اين ديدار عنوان داشت: آزادگان تجسم عيني ايثار و مردانگي و از خودگذشتگي هستند،آنان مظهر صبر و مقاومت و مايه افتخار و سعادت جامعه مي باشند.

وي بيان داشت: امروز اسلام و قرآن به برکت پيروزي هاي انقلاب اسلامي ايران، در دنيا رشد چشمگيري پيدا کرده و گرايش مردم به اسلام در نقاط مختلف دنيا حيرت انگيزتر شده است و اينها همه به برکت ايثارگري هاي رزمندگان،جانبازان و آزادگان است و امروز افتخار ما در اين است که از امنيت کامل برخورداريم و بعد ازپيروزي انقلاب هنوز بر روي آرمان هاي خود ايستاده ايم و از آن عقب نشيني نکرده ايم و دستاوردهاي اين انقلاب چيزي نيست که دشمن بتواند آن را انکار کند. 

این مقام انتظامی گفت: رزمندگان و آزادگان بي منت کار کردند و بي منت بزرگترين سرمايه خود يعني جان و سلامتشان را تقديم انقلاب و جمهوري اسلامي ايران نمودند و پايه گذار امنيت و آرامش در جامعه و ضامن استقلال و آزادي نظام مقدس جمهوري اسلامي شدند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی غرب استان تهران ضمن گرامي داشت سالروز ورود آزادگان به کشور در خاتمه تاكيد كرد: ایثار و آزادگی از بارزترین نشانه های مومن است و آزادگان نمونه زنده این خصلت برتر در برابر دیدگان ما هستند.

انتهای پیام//
ارسال نظرات
آخرین اخبار