خبرهای داغ:
مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان در آئین افتتاحیه مسابقات چوگو قهرمانی کشور که به میزبانی دامغان برگزار می شود گفت: استان سمنان در سال گذشته میزبان 85 رویداد ورزشی کشور بوده است.
کد خبر: ۸۹۰۳۵۸۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، آئین افتتاحیه مسابقات چوگو قهرمانی کشور ساعتی پیش با حضور ورزشکاران، مربیان و داورانی از 10 استان، مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت ورزش های همگانی استان سمنان، رئیس انجمن چوگو کشور، رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان دامغان در محل سالن همایشهای بهزیستی این شهرستان برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان در این مراسم با اشاره به شرکت 10 تیم چوگو استان های آذربایجان غربی،  بوشهر، سمنان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، مرکزی، مازندران، یزد و یک تیم از شهرستان دامغان در این رقابت‌ها گفت: ورزش استان سمنان در طول سالهای اخیر به همت هیئت های ورزشی تجربیات جدید و موفقی را داشته است.

فتاحی با اشاره به اینکه در طول سالهای اخیر استان سمنان به طور میانگین سالانه میزبان قریب به 80 رویداد کشوری بوده است، تصریح کرد: شهرستان دامغان نقش بسیار فعال و موفقی را در این میزبانی ها داشته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه میزبانی رقابت های کشوری همچون مسابقات چوگو قهرمانی کشور سبب رونق ورزش استان و ارتقاء جایگاه آن خواهد شد، اضافه کرد: در سال 95 شهرستانهای استان سمنان میزبان 85 رویداد و اردوی آماده سازی کشوری بودند که نقش مهمی در آشنایی ورزشکاران دیگر استانها با فرهنگ و جاذبه‌های فراوان تاریخی و گردشگری این استان دارد.

فتاحی با اشاره به فعالیت 34 هزار ورزشکار سازمان یافته در سطح استان سمنان، سرانه ورزشی این استان را 0/88 متر مربع به ازای هر ورزشکار عنوان کرد و افزود: حضور ورزشکاران این استان در تیم های ملی مختلف، کسب عناوین ملی و بین المللی و رشد نشاط و شادابی و سلامتی در بین جوانان و نوجوانان از مهمترین اهداف اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در حوزه ورزش قهرمانی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها