در این بیانیه آمده است: زنده نگه داشتن رشادت ها و صلابت های آزادگان پاکباز را که ذخایر معنوی دوران اسارت را در سینه دارند بر خود واجب می دانیم و می کوشیم با تأسی از درس بزرگ ایثار و پایمردی آنان، رسالت دینی و انقلابی آزادگان حفظ گردد تا راهگشا و بصیرت افزای نسل ها باشد.
کد خبر: ۸۹۰۳۵۷۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق:ناحیه مقاومت بسیج بافق به مناسبت ورود آزادگان به کشور بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح است:
 بیست و ششم مرداد ماه یادآور بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شده است. روزی که به عطر حضور دوباره عزیزانی که بوی شهیدان را با خود داشتند، معطر گشته است.
آزادگان حامل پیام خون شهیدان و پایمردی دلیر مردان دفاع مقدس هستند که می توانند دراین مرز و بوم همچون چراغ راه، همواره بدرخشند، اینان کسانی بودند که باور و ایمان خود را درسخت ترین شرایط و زیر بد ترین شکنجه های جسمی و روحی صیقل داده و از خود به خدا رسیدند.
زنده نگه داشتن رشادت ها و صلابت های آزادگان پاکباز را که ذخایر معنوی دوران اسارت را در سینه دارند بر خود واجب می دانیم و می کوشیم با تأسی از درس بزرگ ایثار و پایمردی آنان، رسالت دینی و انقلابی آزادگان حفظ گردد تا راهگشا و بصیرت افزای نسل ها باشد.
فرارسیدن این روز غرورآفرین و گرانقدر را به تمامی سرافرازان نظام ،که با جانفشانی، رشادت ها و دلاورمردیهای آنان که هرگز از لوح خاطره ها پاك نمی شود و تا ابد بر صحیفه اذهان ماندگار می ماند موفقيت همگان را در پيمودن راه شهداي والامقام، با بهره گیری از اندیشه بلند حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم.
ارسال نظرات