خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: آزادگان و خانواده های آنان در دل دشمن با صبر و مقاومتشان رعب و وحشت انداختند و امروز آنان نمونه هایی از اسطوره های مقاومت ملت هستند.
کد خبر: ۸۹۰۳۵۶۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸

سردار سرتیپ دوم پاسدارعابدین خرم روز پنجشنبه در همایش الماسهای درخشان که با حضور آزادگان آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد افزود: شهدای مدافع حرم و امثال شهید حججی ها دوران دفاع مقدس و امام (ره) را ندیدند اما با صلابتی ستودنی پا در میادین دفاع از ملت و کشور گذاشتند.

وی با اشاره به رشادتهای آزادگان گفت: آنان و خانواده هایشان در کنار رزمندگان و شهدای ایران اسلامی با رشادت، استقامت، صبر و صلابت و بصیرتشان افتخار آفریده و آبروی ملت و همه رزمندگان را حفظ کردند.

سردار خرم اضافه کرد: دفاع مقدس قطعه درخشانی از تاریخ انقلاب اسلامی را نشان داد و اگر در پنجاه سال آینده سخن از انقلاب و دوران دفاع مقدس و رخدادهای آن باشد بازهم جای روایتهای بسیاری هست.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با قدردانی از صلابت آزادگان و جانبازان گفت: رشادتهای رزمندگان و جانبازان و آزادگان ترسیم کننده مسیری درخشان برای جوانان امروز است که شاهد دوران دفاع مقدس و امام (ره) نبودند .

استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: امیدواریم بتوانیم راه این آزادگان سرافراز را به عنوان اسطوره های ایثار و مقاومت و به عنوان کسانی که خالصانه در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی تلاش و ایثار نموده اند بشناسیم و آن را ادامه دهیم.

قربانعلی سعادت اضافه کرد: با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باید در مسیر دفاع از ایران اسلامی حرکت و جوانان را با این ارزشها آشنا کرد.

وی با اشاره به شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی نیز گفت: شهادت این شهید والامقام نشان داد که راه سیدالشهدا هنوز هم ادامه دارد..

در این مراسم با اهدای لوح و هدایایی به آزادگان سرافراز استان از آنان تجلیل شد.
این همایش به مدت یک روز با حضور فرماندهان نظامی، مسوولان استانی و نیز خانواده های آزادگان و جانبازان آذربایجان غربی برگزار شد.
ارسال نظرات