وزیر پیشنهادی دفاع با اشاره به شهادت شهید محسن حججی گفت: امیدوارم عاملان شهادت شهید حججی زودتر پاسخ قاطع نیروهای مسلح را بگیرند.
کد خبر: ۸۹۰۳۴۹۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر پیشنهادی دفاع امروز در صحن علنی مجلس در جلسه رای اعتماد اظهارداشت: در سطح بین‌الملل ترفند دشمنان برای انزوای جمهوری اسلامی ایران بعد از سال‌ها تلاش موجب نتیجه دلخواه نشده و امروز دولتهایی که در تحریم پیشگام بودند برای تعامل گسترده تلاش می‌کنند. 

وی تصریح‌کرد: بر اساس رویکرد اقتصاد مقاومتی تلاش وزارت دفاع و نیروهای مسلح برای امنیت مردم با کمترین هزینه نتیجه داده و ما بالاترین قدرت دفاعی را داریم.

امیرحاتمی با اشاره به شهادت شهید محسن حججی اظهارداشت: امیدوارم عاملان شهادت شهید حججی زودتر پاسخ قاطع نیروهای مسلح را بگیرند.

امیر حاتمی با بیان اینکه در حوزه صنایع دفاعی وزارت دفاع باید ضمن حفظ توانمندی موجود اهداف عملیاتی را محقق کند، گفت: استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان افزایش خواهد یافت و ما از حالت کارفرما خارج و به حالت شریک تبدیل خواهیم شد.

وی در ادامه گفت: در ارتش، سپاه، وزارت دفاع و نیروی انتظامیف با پشتوانه بسیج مردمی، به عنصر بازدارندگی دست یافتیم و توانستیم آن را حفظ کنیم.

وزیر پیشنهادی وزارت دفاع تاکید کرد: در این دوره قدرت موشکی را در همه زمینه ها به خصوص بالستیک و کروز را ارتقا خواهیم داد و قدرت هوایی و پدافند هوایی را هم بالا می‌بریم.

ارسال نظرات