مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله استان مرکزی

"طرح ولایت" بسیج دانشجویی استان مرکزی آغاز شد

مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله استان مرکزی از آغاز طرح ولایت ویژه دانشجویان بسیجی سراسر استان در اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۳۴۵۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
شاه‌نظری مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ از اجرای "طرح ولایت" بسیج دانشجویی استان خبر داد و گفت: جمعی از دانشجویان بسیجی استان مرکزی در دو گروه خواهران و برداران برای حضور در این طرح عازم اصفهان می‌شوند.

وی افزود: شرکت کنندگان در این طرح ساعت 14 امروز از مصلی بیت المقدس اراک به سمت بیت تاریخی حضرت امام خمینی(ره) اعزام شدند تا پس از حضور در مراسم افتتاحیه طرح ولایت و بهره‌گیری از سخنان امام جمعه شهرستان خمین در مراسم افتتاحیه به سمت اردوگاه "درچه" اصفهان حرکت کنند.

مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: دانشجویان شرکت کننده در این طرح از کلاس‌های آموزشی و فرهنگی برنامه‌ریزی شده با حضور اساتید بهره‌مند خواهند شد.

شاه نظری با اشاره به محتوای ارائه شده در این دوره آموزشی گفت: مبانی اندیشه فکری حضرت امام خمینی(ره)، مباحث اردویی از جمله فعالیت‌های ورزشی، فرهنگی، تحلیل مباحث سیاسی روز، برنامه‌های تشکیلاتی و مباحث مدیریتی به شرکت کنندگان ارائه می‌شود.

وی افزود: هدف از تشکیل دوره فراگیری سلسله مباحث اداری و تشکیلاتی توسط دانشجویان به مظنور کادرسازی تراز انقلاب اسلامی است. در واقع دانشجویان ضمن اینکه به عنوان فرمانده حوزه یا پایگاه بسیج در دانشگاه به کارگیری می‌شوند با بهره مندی از دوره های مدیریتی و فعالیت های سیاسی برای پذیرش مسئولیت در آینده نظام آمادگی پیدا می کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات