سردار مولایی گفت: 26 مرداد سال 69، آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد.
کد خبر: ۸۹۰۳۴۴۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار سید یوسف مولایی در پیامی به مناسبت سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند " جمهورى اسلامى با داشتن ذخائر ارزشمندى چون آزادگانِ مقاوم، هرگز در برابر دشمن احساس ضعف نخواهد كرد" بیان داشت: 26 مرداد سال 69، آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد.
 
آزادگان چراغ راه ملت بزرگ ایران هستند / با الگوبرداری از صبر و استقامت آنها، سال هاست که در شرایط تحریم مقابل دشمنان ایستادگی کرده‌ایم 
 
 فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: این روز یادآور ایام معطر به عطر حضور دوباره عزیزانی است که بوی شهیدان را با خود داشتند.
 
در این پیام سردار مولایی اظهار داشت: سلام و ثنای حق بر رفعت نشینان بلند آزادی که خامه عشق بر دفتر ایستادگی و پایداری زده و نام فاخر خود را بر صحیفه سبز تاریخ رقم زدند. آزادگان چراغ راه ملت بزرگ ایران هستند که با الگوبرداری از صبر و استقامت آنها، سال هاست که در شرایط تحریم مقابل دشمنان ایستادگی کرده‌ایم.

اينجانب اين روز بزرگ را به آزادگان سرافراز و اسوه های مقاومت و شیران بیشه شجاعت ورشادت که یادگاران ارزشمند سال های سخت و غرور آفرین می باشند و خانواده محترمشان تبریک و تهنيت عرض می نمایم و سلامتي و توفيق اين گراميان را از درگاه ايزد متعال خواستارم.
 
 
 سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز
ارسال نظرات