بوشهر-مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر از فعالیت های طرح هجرت3 شهرستان دیر در حوزه عمرانی با مرمت و زیبا سازی 25 مدرسه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۳۴۳۴
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۴

احمد عبدالله زاده صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر،اظهار داشت: طرح هجرت3 یکی از طرح‌های مهم و برجسته در اداره آموزش و پرورش است که به فرمان و پیشنهاد مقام عظمای ولایت در کشور راه اندازی و به صورت گسترده به همت دانش آموزان اجرا می‌شود.

وی گفت: اردوهای طرح هجرت دانش آموزی فرصت خوبی برای دانش آموزان است تا در فصل تابستان علاوه بر پر کردن اوقات فراغت مهارت آموزی را در برنامه خود قرار دهند.

عبدالله زاده افزود: طرح هجرت یکی از برنامه‌های مهم آموزش و پرورش است که با زیبا سازی و شاداب سازی مدارس مرمت و بازسازی فضاهای آموزشی و تعمیرات میز و نیمکت مدارس با همکاری بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش با حضور دانش آموزان برگزار می‌شود.

احمد عبدالله زاده با اشاره به اینکه  طرح هجرت به عنوان یکی از برنامه‌های غنی‌‍‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان است گفت: این طرح مهارت‌افزایی دانش‌آموزان را دنبال می‌کند و هدف آن این است که دانش‌آموزان خودشان را به کار کردن وفق دهند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر تصریح کرد: مهمترین هدف از حضور در این اردوها خودسازی و آشنا شدن با کار و تلاش دانش آموزان است.

عبدالله زاده در پایان با بیان اینکه 60دانش آموز در اردوهای جهادی طرح هجرت 3 در سال جاری در شهرستان فعالیت می کنند  گفت: امسال  نیز 25 مدرسه جهت باز سازی و مرمت سازی درسطح شهرستان معرفی شده است.

انتهای خبر./
ارسال نظرات