استاد دانشگاه گفت: دشمنان اسلام به ارزش و جایگاه خانواده پی برده اند و به همین منظور در جنگ نرم خانواده را هدف قرار داده اند
کد خبر: ۸۹۰۳۴۳۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مطهری در حاشیه طرح ولایت فرهنگیان بسیجی که در مشهد برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دشمن  به اهمیت خانواده در جامعه اسلامی پی برده است و به همین دلیل در جنگ نرم خانواده را هدف گرفته است.

وی با بیان اینکه سند 2030 یکی از راه‌های پاشیده شدن خانواده است خاطرنشان کرد: مادر محور خانواده است و اهمیت بالایی در وجود خانواده سالم دارا است اما در این سند اسمی از مادر نیست که هدف از این کار پاشیده شدن خانواده است.

استاد دانشگاه به اهمیت ولایتمداری در جامعه اشاره کرد و عنوان داشت: دین بودن ولایت کامل نیست و ناتوانی مدعیان ولایتمداری در زندگی جمعی ظهور را به تاخیر می‌اندازد.

مطهری با بیان اینکه آتش به اختیار کار خودجوش است، تصریح کرد:  آتش به اختیار یک کلمه نظامی است اما برخی اوقات در کارهای مهم فرهنگی اسنتفاده می‌شود در حال حاضر تهاجم فرهنگی است و باید مثل جنگ نظامی وقایع را دید و فرهنگ مبارزه را ایجاد کرد.

استاد دانشگاه با اشاره به اینکه آتش به اختیار یعنی زمانی که فرمانده دستوری ندهد یا نتواند دستور بدهد تصمیم گیری وحمله به هدف به سرباز اجازه عمل گسترده می دهد افزود: آتش به اختیار کار تمیز و خودجوش است که نیروهای خودی بدهکار و نیروهای مقابل طلبکار نشوند.

ارسال نظرات