انجمن خیریه مهرانه میانه با هدف جلب مساعدت های خیرین به بیماران سرطانی، فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد.
کد خبر: ۸۹۰۳۴۱۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرماندار ویژه میانه در این نشست به نیاز مبرم مردم برای استفاده از خدمات مهرانه با توجه به وسعت بیماری سرطان و لزوم اطلاع رسانی برای جلب کمک های مردمی و خیرین اشاره کرده و گفت: جلب این مشارکت ها باید به شیوه های ابداعی و نوین در کنار روش های سنتی انجام گیرد.

حمید شکری، مهرانه زنجان را افتخاری برای کشور عنوان کرد و افزود: مهرانه زنجان تشکیلاتی منسجم و دارای برنامه و هدف است که امیدواریم در میانه نیز شاهد سازماندهی منسجم تر با ایجاد رغبت بیشتر برای جلب مشارکت های مردمی در راستای کاهش مشکلات بیماران سرطانی باشیم.

وی اضافه کرد: مرکزیت انجمن مهرانه در زنجان توانسته از طریق جذب کمک های مردمی چند بیمارستان و کلینیک تخصصی درمانی برای بیماران سرطانی ایجاد کرده و تمامی بیماران سرطانی استان زنجان را به کاملترین وجه ممکن تحت درمان قرار دهد.

شکری با اشاره به بازدیدی که اخیرا به همراه جمعی از خیرین، امام جمعه وقت و دکتر شیویاری نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی از مهرانه زنجان داشتند، بیان کرد: طی توافقی در این مراسم با راه اندازی مهرانه در میانه موافقت شده و از امروز فعالیت این نمایندگی به طور رسمی با معرفی اولین بیمار میانه ای جهت مداوا به مهرانه زنجان آغاز شد.

در نشست شورای اجرایی انجمن مهرانه میانه با فرماندار ویژه میانه، راه های تقویت و ساماندهی مساعدت های مردمی و نحوه تحت پوشش قرار گرفتن بیماران سرطانی در این انجمن مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات