خبرهای داغ:
گزارشی از اقدام خلاقانه جوانان کمشچه؛

سه شنبه ها شهر کمشچه برخوار رنگ و بوی مهدویت می گیرد

برنامه سه شنبه های مهدوی هر هفته سه شنبه ها از ساعت ۱۷ عصر در مڪان های متغیر در سطح شهر کمشچه برگزار می شود و عده ای از نوجوانان و جوانان برای نذر سلامتی امام زمان (عج) از عابران و رهگذران پذیرایی می ڪنند.
کد خبر: ۸۹۰۳۳۹۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ برنامه سه شنبه های مهدوی هر هفته سه شنبه ها از ساعت ۱۷ عصر در مڪان های متغیر در سطح شهر کمشچه برگزار می شود و عده ای از نوجوانان و جوانان برای نذر سلامتی امام زمان (عج) از عابران و رهگذران پذیرایی می ڪنند که برای بهتر شناساندن امام زمان (عج)، این برنامه هر هفته با انجام اقدامات فرهنگی برگزار می شود و با ڪمڪ و عنایت شهدای گمنام شهر ڪمشچه هر هفته رونق فراوانی می گیرد.

مسئول برنامه سه شنبه های مهدوی در این خصوص در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: ۵۰ درصد طرح این برنامه با الهام از مجموعه ها و ڪانون های خارج از استان بوده است و پنجاه درصد دیگر آن با استفاده از فڪر و سلیقه اعضای ڪانون شهید عزیزاللهی کمشچه برنامه ریزی و اجرا شده است.
علی جعفری هدف از اجرای این برنامه را در ابتدا آشنایی بیشتر، بهتر و زیبا تر جوانان و نوجوانان با حضرت ولی عصر (عج) عنوان کرد و ادامه داد: هدف دیگر ما این بود که برای اقشار مختلف جامعه مشخص کنیم القاء این فرهنگ ڪه امام زمان (عج) را فقط و فقط باید جمعه ها و یا تنها در زمان ولادتشان یاد ڪنیم، اشتباه است چرا که امام زمان مربوط به همه زمان ها هستند و ما باید همیشه ایشان را یاد کنیم و شرایط ظهورشان را فراهم ڪنیم.
وی در ادامه عنوان کرد: میزان استقبال و میزان اثر گذاری این برنامه در هفته اول به نسبت قابل توجهی مطلوب بوده و در هفته دوم، این برنامه هم از لحاظ اثر گذاری و هم از لحاظ میزان استقبال گسترش چشمگیری داشت.
جعفری در پایان اظهار امیدواری کرد: به زودی شاهد فرج امام زمان (عج) و ریشه ڪن ڪردن ظلم و بدی ها در جامعه باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار