بوشهرـ سی و مین سالگر شهید عبدالحسین حمایتی با حضور مسئولین استانی و کشوری همزمان با یادواره شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی در بوشهر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۰۳۳۷۸
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سی و مین سالگر شهید عبدالحسین حمایتی با حضور مسئولین استانی و کشوری همزمان با یادواره شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی در بوشهر برگزار خواهد شد.

این مراسم با همت خانواده شهید حمایتی روز پنج شنبه 2شهریورماه با حضور مسئولین استانی و کشوری در حسینیه اباعبدالله الحسین(ع) گلزار شهدای شهر بوشهر برگزار می شود.

لازم به ذکر است که این برنامه از صدا و سیمای مرکز بوشهر به صورت زنده پخش خواهد شد.

نام و نام خانوادگی : شهید عبد الحسین حمایتی

نام پدر : حاجی‌آقا

تاریخ تولد : 1345

محل تولد : بوشهر

تاریخ شهادت :6/6/ 1366

محل شهادت : کوهستانهای اطراف گاوبندی

فرازی از وصیتنامه شهید عبدالحسین حمایتی بزرگوار:

به نام خدا

صحبت‌هاى خود را شروع مي‌كنم باشد كه خدا توفيق اتمامش را به من عطا فرمايد. در لحظاتى شروع به نوشتن مي‌كنم كه حداكثر عمليات تا سه ساعت ديگر آغاز مي‌گردد. در اول عرایضم، به كليه برادران عزيز حزب‌الله سفارش مي‌كنم جبهه‌ها را بيش از پيش گرم نگه‌دارند. زندگى مى‌گذرد، سختي و راحتى‌، پستى و بلندى، ‌ولى ‌چيزى‌‌كه ‌مي‌ماند براى‌ آخرت انسان، عمل ‌اوست. گرچه بايد بگويم عمل من نتوانست حداقل خودم را راضى كند، چه رسد به رضايت خدا!

هميشه در اين آرزو باشيد که عاشق خدا شويد، به او نزديك شويد، دنيا (را) براى دنيا‌دوستان بگذاريد و هميشه پيرو خط رهبر عزيز امام خمينى باشيد و پشتيبانى قاطع نمايید ... گوش به حرف هيچ‌يك از مخالفين خط امام ندهيد كه اينان گمراهانند و صحبت جدى دارم با مسئولين، آنانى‌كه در خط امام و انقلابند انشاء‌الله كه خدا توفيق روزافزون به آنان عطا فرمايد. تقاضا دارم جوانان حزب‌الله را در امور داخل كنيد و متكى به اين نباشيد كه اينان تجربه كارى دارند و يا تخصص. اگر شما اينان ‌را وارد كار كنيد، مطمئن ‌باشيد در آينده ‌از اشخاص‌ متخصص بيش‌تر مى‌شوند و اين به واسطه اين است كه به خدا اتكاء دارند و صحبتى نيز با مسئولينى كه هنوز توفيق اين را پيدا نکردند خود را با انقلاب ‌و مردم ‌تطبيق ‌دهند. بدانيد خدا ناظر بر اعمال شماست. تك تك شهداء بر شما نظارت ‌مي‌كنند، از خدا بترسيد كه خشم خدا را نمي‌توانيد جلوگير باشيد. خانواده شهداء را اذيت نكنيد. عزيزان ‌حزب‌الله ‌را خار در چشم و استخوان در گلو نگذاريد. همين‌طور كه ابر‌قدرت‌ها را نيز همين‌ها به زانو در‌آوردند، به حساب شما نيز رسيدگى مي‌كنند، ولى قبل از اين به اشتباهات خود پى ببريد، خود را اصلاح كنيد.

عرضى هم دارم خدمت امت عزيز، واقعاً شرمنده هستم كه مي‌بينم ‌اين همه ‌از خود‌گذشتگى، اين ‌همه ‌ايثار (و) فداكارى، ولى نتوانستم خود را غرق ‌در شما كنم. عزيزان، انقلاب ‌را مانند هديه‌ای گرانقدر كه به شما از سوى خداوند سبحان رسيده است، ‌با جان و دل محافظت كنيد و مانند حسين‌بن‌على‌(علیه‌السلام) خود را و خانواده خود (را) فداى راه خداكنيد و اين دنيا را با آخرت ‌مبادله ‌كنيد و اين، بزرگ‌ترين و پرصرفه‌ترين تجارت است كه اهل دل درك عرائضم (را) مى‌كنند.

مادران، خواهران، پدران، عزيزان، خود را راهى حسين كنيد كه مانند اهل كوفه نباشيم. اين صحبتم به منزله اين نيست كه كسى در صحنه نباشد، ولى مى‌خواهم هر كس سهم خود را ادا كند و خود آن‌ها در ثوابش شريك شوند. انشاءالله كه همه همين‌طور هستند. ما مي‌توانيم خود را در خط امام و انقلاب بدانيم كه هيچ فشارى ‌نگذاريم ‌به وطن عزيزمان وارد شود. گوش به امر امام باشند كه همه ملت اين‌چنين ‌هستند.

... به همه سفارش مي‌كنم صبر را پيشه خود كنند كه بهترين صلاح است. خدايا تو را شكر مي‌گويم كه در اين خط قرارم داده‌اى. خدايا از درگاهت تقاضاى بخشش مي‌كنم كه نتوانستم آن‌طوركه خودت صلاح مى‌بينى بندگي‌ات كنم. همچنين تقاضا دارم آن‌هایى كه منحرفند (را) هدايت و مغرضان را نابود بفرما. به اميد زيارت كربلا.

در آخر تقاضا دارم اگر به كربلا نرسيدم، به نيابت (از) اين حقير به حرم سرورم برويد و به‌جاى من طواف حرم شريفش را انجام دهيد.

والسلام، عبدالحسين حمايتى، 20/11/1364


//انتهای پیام

 

ارسال نظرات