بوشهرـ مسئول سازمان بسیج رسانه بوشهر گفت: در راستای ارائه روایت‌هایی از عروج ملکوتی شهید مدافع حرم محسن حججی مسابقه دل‌نوشته مثل عاشورا با همکاری بسیج رسانه و بسیج هنرمندان استان بوشهر اجراء می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۳۳۶۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ عبدالله نجفی با بیان اینکه عشق و ارادت به ائمه اطهار(ع) سبب حضور رزمندگان اسلام برای دفاع از حرم بزرگان دین و مذهب می‌شود اظهار داشت: شهید مدافع حرم محسن حججی با اقتدار و صلابت در دفاع از حرم نشان داد که دفاع از ارزش‌ها، آرمان‌ها و حرم اهل بیت عصمت و اطهارت(ع) در وجود همه مسلمانان به ویژه جوانان این مرز و بوم وجود دارد.

وی شهید محسن حججی را الگوی بارز تربیت اسلامی دانست و  با تاکید بر تببین ابعاد شخصیتی این شهید به آحاد جامعه خاطر نشان کرد:  شهید محسن حججی در راستای دفاع و صیانت از ارزش‌های ائمه اطهار(ع) و تبیین آرمان‌های این بزرگان گام برداشت که باید ابعاد شخصیتی و معرفتی این شهید به نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه بوشهر از برگزاری مسابقه دل‌نوشته مثل عاشورا در بسیج رسانه خبر داد و  گفت: در راستای ارائه روایت‌هایی از عروج ملکوتی شهید مدافع حرم محسن حججی مسابقه دل‌نوشته مثل عاشورا با همکاری بسیج رسانه و بسیج هنرمندان استان بوشهر اجراء می‌شود.

عبدالله نجفی، با اشاره به ارسال دل‌نوشته از عروج شهید مدافع حرم حججی به بسیج رسانه استان بوشهر بیان کرد: آخر مهلت ارسال دل نوشته 7 شهریور است که علاقمندان می‌توانند به آدرس Bubao.poem gmail.com آثار خود را ارسال کنند.

وی با بیان اینکه به پنج اثر برگزیده جوائزی اهدا می‌شود افزود: متن دل نوشته باید حداکثر 10 خط«250 کلمه» باشد و شرکت کنندگان ضمن درج مشخصات خود شماره تماس خود را ارسال کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها