به همت معاونت ایمنی واقدامات تامینی ناحیه ثارالله یزد:

برگزاری کلاس توجیهی نیروهای عملیات پایگاه مقاومت بسیج "سید احمد خمینی "

، کلاس توجیهی نیروهای عملیات "پایگاه مقاومت بسیج سید احمد خمینی" باحضور معاون ایمنی و اقدامات تامینی ناحیه ثارالله و معاون عملیات ناحیه ثارالله و نیرو های عملیات این پایگاه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۰۳۳۳۱
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، کلاس توجیهی نیروهای عملیات "پایگاه مقاومت بسیج سید احمد خمینی" باحضور " سید احمد حسینی برکوئی" معاون ایمنی و اقدامات تامینی ناحیه ثارالله و " حسن زارعی" معاون عملیات ناحیه ثارالله و نیرو های عملیات این پایگاه برگزار گردید.

در این جلسه معاون ایمنی و اقدامات تامینی ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد ضمن صحبت پیرامون لزوم رعایت نکات ایمنی و تامینی در جهت حفظ سلامت و پوپایی نیروها، سازمان بسیج و سپاه در رابطه با قوانین و مقررات ابلاغی و لازم الرعایه نکاتی را بیان نمود.

وی با بیان لزوم رعایت نکات حفاظتی و ایمنی ضمن اشاره به دستورالعمل ها و قوانین گفت:جلوگیری از بروز حوادث و حفظ سلامت نیروها و تجهیزات شرط اول در ماموریتهای بسیج می باشد واین امر محقق نمی شود مگر با آموزش اصولی نیروها و رعایت کامل قوانین ومقررات.

در پایان یاد آوری می شود: معاون عملیات ناحیه نکاتی را دررابطه با لزوم فراگیری آموزشهای نظامی درجهت حفظ امنیت کیان جمهوری اسلامی بیان نموده و مواردی را درزمینه قوانین ومقررات گشت های عملیاتی و ایست و بازرسی عنوان کرد.

ارسال نظرات