خبرگزاری بسیج: قائم مقام شهرداری منطقه 20 از برپایی دوره های ورزشی تابستانه در 61 زمین چمن مصنوعی که در محله های 20 گانه این منطقه احداث شده است، خبرداد.
کد خبر: ۸۹۰۳۳۲۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۳

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20، ابوالفضل حیدری با بیان این مطلب گفت: به منظور افزایش سرانه های ورزشی محلات و ترغیب شهروندان به فعالیت های بدنی، احداث زمین های چمن مصنوعی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت و در حال حاضر شهروندان منطقه 20 از61 زمین چمن با مساحت 62 هزار و 141 مترمربع، برای فعالیت های ورزشی تابستانه بهره مند هستند.

حیدری افزود: زمین های چمن مصنوعی محله ها به مجموعه شورایاری هر محله سپرده شده است تا با شناخت و استفاده از ظرفیت فعالان ورزشی محلات، بهترین خدمات به شهروندان ارائه شود.

وی ادامه داد: به طور میانگین هر محله منطقه 20 دارای 3 زمین چمن است و دسترسی شهروندان برای استفاده از فضاهای ورزشی افزایش یافته است.

حیدری با اشاره به اینکه خدمات رسانی مدیریت شهری در محدوده حریم و روستاهای منطقه 20 نیز انجام شده است، گفت: روستاهای زمان آباد، قلعه نو، عباس آباد علاقه مند، قاسم آباد، محمودآباد، اسلام آباد و طالب آباد در سال های اخیر صاحب زمین چمن مصنوعی شده اند که ایجاد این امکانات ورزشی موجب رضایتمندی ساکنان این روستاها شده است.

قائم مقام شهرداری منطقه 20 افزایش دسترسی شهروندان به فضاهای ورزشی را مهم برشمرد و یادآور شد: به دنبال درخواست شورایاران و نظارت های میدانی کارشناسان همچنان احداث زمین های چمن جدید در دستور کار مدیریت شهری منطقه قرار دارد که با اتمام عملیات اجرایی آن به شورایاران واگذار خواهد شد.

 

ارسال نظرات