خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی با بیان اینکه رویدادها در تونل زمان محکوم به فنا هستند مگر آنکه رسانه ها آن را در تار و پود زمان مجسم کنند، گفت: بر همین اساس رسانه ها نقش مهم و اساسی در بازتاب وقایع دوران اسارت آزادگان و بازگویی خاطرات آن ها دارند.
کد خبر: ۸۹۰۳۳۱۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

روح اله دهقان نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: رسانه ها می توانند ترسیمی از لحظه وقوع رویداد در گذر زمان باشند چنانکه رهبر فرزانه انقلاب در این خصوص فرمودند؛ « رسانه ها عامل تثبیت و ماندگاری ابدی اتفاقات هستند».

وی با تاکید به اینکه حیات و ماندگاری رویداد و عمر تازگی آن با ورود رسانه جان تازه می گیرد، اظهارداشت: ورود آزادگان به میهمن از جمله زمان هایی است که رسانه این اتفاق مبارک را در کشور ثبت و ماندگار کرد.

دهقان نژاد ایجاد شور و شوق، دمیدن روح امید و انتقال بهترین حالت های انسانی وصل پس از هجران به عامه مردم که نمی توانستند از نزدیک شاهد این زیبایی ها باشند از دیگر ظرفیت بالای رسانه بود.

این فعال رسانه ای در بخشدیگر سخنن خود بیان کرد: همین اتفاق جانکاه و البته عامل عزت و اقتدار، شهادت شهید محسن حججی، ن انتشار تصاویر عزت و اقتدار همراه با شجاعت فرزند برومند انقلاب توسط وحشی های سلفی از ابزار رسانه بهره برد و چقدر در جامعه ایرانی اثرگذار و عامل وحدت و افزایش روحیه ایثار و غیرت دینی و هنر شیعه علی به واسطه رسانه عالمگیر و رسانه عامل انتقال بهترین مفاهیم از محسن به جامعه شد.

ارسال نظرات