در سرای محله شهادت انجام می شود؛

سبزیجات مورد نیاز خود را در مزرعه خانواده کاشت و برداشت کنید

خبرگزاری بسیج: سرای محله شهادت منطقه 20 با ویژه برنامه های متنوع تابستانی در زمینه های هنری، آموزشی، تفریحی و اشتغالزایی آماده ارائه خدمات رسانی به شهروندان است.
کد خبر: ۸۹۰۳۳۰۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سرای محله شهادت همزمان با ایام تعطیلات تابستانه، میزبان ویژه برنامه های فرهنگی، آموزشی، تفریحی و مهارتی است و شهروندان برای تامین سرانه سبزیجات روزانه می توانند از امکانات مزرعه خانواده این محل فرهنگی استفاده کنند.

 تورهای گردشگری، مشاوره های شهروندی، برنامه های سلامت محور شامل ویزیت پزشک، تست قند خون و فشارخون، اعزام کارشناس به مدارس، مساجد، کارگاه های آموزشی و دوره های تقویت تحصیلی از جمله خدمات رایگان سرای محله شهادت است که همزمان با ایام تعطیلات تابستان و به منظور غنی سازی اوقات فراغت شهروندان، به صورت ویژه به شهروندان ارائه می شود.

سرای محله شهادت مجری طرح مزرعه خانواده است و شهروندان با دریافت آموزش های لازم می توانند سرانه سیزیجات مصرفی خود و خانواده را از این محل که حدود 200 مترمربع است و تمامی امکانات و آموزش ها به صورت رایگان ارائه می شود، تامین کنند.

عرضه و فروش محصولات هنری و تولیدی کارآفرینان محلی؛ راه اندازی خانه کتاب و مسابقات مقاله نویسی از طرح های خاص سرای محله شهادت است که با استفاده از ظرفیت های محلی انجام می شود.

سرای محله شهادت در دولت آباد، جنب میدان شهید بروجردی واقع در بوستان شهیده فراهانیان واقع شده است و علاقه مندان  می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی http://shahadat.mytehran.ir مراجعه کنند و یا با شماره های 36653272، 33391772، 33775982 تماس بگیرند یا از طریق شماره تلگرام 09377539858 عضو کانال این سرا شوند.

ارسال نظرات