رئیس پلیس غرب استان تهران،از کشف انواع کالاهای قاچاق به ارزش هفتاد میلیارد ریال در شهرستان اسلامشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۳۲۸۶
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران،سردار محسن خانچرلی،فرمانده انتظامی غرب استان در تشریح این خبر گفت:طرح مبارزه با قاچاق کالا توسط پلیس آگاهی غرب استان تهران طی دو روز گذشته در شهرستان اسلامشهر به مرحله اجرا در آمد. 

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در این مدت بیش از 700 سوله و انبار در شهرستان اسلامشهر مورد بازدید و بازرسی قرار گرفت، که از مجموع این بازدیدها انواع کالاهای قاچاق که عمدتا پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد خوراکی حیوانات بود کشف شد. 

وي با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بیش از 70 میلیارد ریال برآورد شده، افزود: این کالاها از مناطق غربی و جنوبی وارد و قاچاقچیان قصد فروش آن در استان تهران را داشتند که با هوشیاری پلیس موفق به این کار نشدند.  

فرمانده انتظامي غرب استان تهران تصريح کرد: در اين عمليات ها پليس 16 نفر را به عنوان قاچاقچي کالاهاي غير گمرکي دستگير و محل انبارها پلمپ و متهمان پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند.  

سردار خانچرلی در پايان گفت: اجرای طرح های ارتقا امنیت اجتماعی در تمامی شهرستان های غرب استان تهران در دستور کار بوده و این طرح ها ادامه دار خواهد بود و با توجه به اين كه قاچاق كالا موجب از بين رفتن توليدات داخلي شده و به سلامت جامعه آسيب مي رساند، پليس با قاچاقچيان و قانون شكنان به شدت برخورد خواهد كرد. 
 
انتهای پیام//
ارسال نظرات