خبرهای داغ:
با پایان یافتن رقابت‌های انتخابی جودوی استان، نفرات برتر برای حضور در مسابقات کشوری مشخص شدند.
کد خبر: ۸۹۰۳۲۴۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، با پایان یافتن رقابت‌های انتخابی جودوی استان در بخش نوجوانان نفرات برتر برای اعزام به مسابقات جودوی بسیج کشور مشخص شدند.

30 جودوکار در رقابت‌های انتخابی جودوی استان در 9 وزن روز گذشته در سالن جهان‌پهلوان تختی قم رقابت‌های خود را انجام دادند که در پایان 10 جودوکار مجوز حضور در رقابت های کشوری را به‌دست آوردند.

در وزن منهای 46 کیلوگرم این مسابقات مهراب نوروزی اول شد و درمنهای 50 کیلوگرم نیز امیرحسین طهماسبی موفق به کسب رتبه نخست و راه‌یابی به مسابقات کشوری شدند.

در وزن منهای55 کیلوگرم رقابت‌های انتخابی استان محمدرضا قلی گل، درمنهای60کیلوگرم  عبدالله حسن خانی و درمنفی 66 کیلوگرم نیز حسین سلیمانی با پشت سر گذاشتن رقیبان خود راهی مسابقات قهرمانی کشور شدند.

نوید ملکی در وزن منهای 73 کیلوگرم رتبه نخست را کسب کرد و درمنفی  81 کیلوگرم نیز علی صفایی در سکوی قهرمانی ایستادند و باید خود را برای رقابت‌های کشوری آماده کنند.

ابوالفضل قربانی در منهای 90کیلوگرم و علیرضا کشاورزیان در وزن مثبت 90کیلوگرم توانستند با شکست حریفان به‌عنوان افراد نخست به تیم جودوی بسیج استان جهت حضور در رقابت‌های کشوری راه پیدا کنند.

رقابت‌های جودوی بسیج کشور در رده سنی نوجوانان 23 شهریورماه سال جاری  در استان زنجان برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها