تداخل زمان دیدار پرسپولیس ــ الاهلی و استقلال ــ پدیده/ برگزاری بازی در روز چهارشنبه در انتظار تأیید کی‌روش

زمان دیدار استقلال و پدیده به‌دلیل همزمانی با دیدار آسیایی پرسپولیس تغییر خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۰۳۱۸۳
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، دیدارهای هفته آینده پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و استقلال در هفته پنجم لیگ برتر با تداخل زمانی مواجه شده  و طبق برنامه اعلام‌شده قرار است ساعت 20:30 سه‌شنبه هفته آینده (31 مرداد) برگزار شود، ازهمین‌رو مسئولان پخش مسابقات در صداوسیما برای پخش مسابقات این دو تیم خواستار تغییر زمان دیدار استقلال شده‌اند.

مهدی هاشمی، تهیه‌کننده برنامه فوتبال برتر درباره این مسئله به خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفت: زمان دیدار پرسپولیس و الاهلی عربستان به‌دلیل برنامه‌ریزی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا قابل تغییر نیست و به همین دلیل ما درخواست کردیم که زمان دیدار استقلال و پدیده تغییر کند. پیشنهاد ما برگزاری بازی در روز چهارشنبه بود که سازمان لیگ در این خصوص اعلام کرد با توجه به برنامه‌ریزی اردوی تیم ملی برای دیدار با کره‌جنوبی و سوریه، در این خصوص باید موافقت کارلوس کی‌روش را بگیرند.

به گزارش تسنیم،وی افزود: پیشنهاد دیگر ما برگزاری دیدار استقلال مقابل پدیده در روز دوشنبه بود و درخواست کردیم اگر هیچ‌کدام از این اتفاقات رقم نخورد، بازی استقلال ساعت 18 روز سه‌شنبه برگزار شود که تا ساعت 20 به پایان برسد. بین این دیدار تا آغاز دیدار پرسپولیس و الاهلی عربستان هم پخش اذان مغرب را خواهیم داشت و به این ترتیب مشکلی برای پخش هیچ‌کدام از این دو دیدار وجود ندارد، با این حال قطعاً زمان دیدار استقلال و پدیده تغییر خواهد کرد و منتظر تصمیم سازمان لیگ هستیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار