محمد عیش آبادی گفت: متاسفانه هیچ حمایتی از سوی دولت برای تولیدکنندگان خرما وجود نداشته است اگردولت حمایت مالی و معنوی لازم را انجام دهد می‌توانم برای بیش از 1000 نفر اشتغالزایی داشته باشم.
کد خبر: ۸۹۰۳۱۵۷
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۵

محمد عیش آبادی یک تولیدکننده بسیجی خرما در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: متاسفانه دولت هیچ حمایتی از تولیدکنندگان نکرده است این در حالی است که جذب نقدینگی و اعطای تسهیلات یکی از منابع مالی مهم و قابل دسترس برای بنگاه های اقتصادی و تولیدکنندگان محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه با به کارگیری صحیح و بهینه جریان وام و اعتبار می تواند افزایش سرمایه گذاری، تولید و اشتغال و در نتیجه رشد اقتصادی را به دنبال داشته باشد افزود:حمایت از تولیدکنندگان می تواند به طور مستقیم و غیر مستقیم برای اشتغال واحدها ی تولیدی و فرصت هاصی شغلی جدید تاثیر گذار شود.

عیش آبادی خاطر نشان کرد: متاسفانه هیچ حمایتی از سوی دولت برای تولیدکنندگان خرما وجود نداشته است  سال گذشته مجوز لازم برای تولید قهوه خرما  را از سازمان هایی همچون بسیج سازندگی و دانشگاه علوم  پزشکی دریافت کردیم ولی متاسفانه  برای دریافت  کد بهداشتی زمان 4 ماهه طول کشید از اینرو فرصت لازم برای مجوز از سوی وزارتخانه از بین رفت و استانداردهای کسب شده هم فاقد اعتبار شدند.

وی افزود: اگردولت بتواند از بنگاه اقتصادی که ایجاد کردم  حمایت مالی و معنوی لازم را انجام دهد  می‌توانم برای بیش از 1000 نفر اشتغالزایی داشته باشم.

این تولید کننده بسیجی در خاتمه افزود:بوروکراسی اداری پیچیده در مسیر تولیدکنندگان قرار دارد چالش هایی همچون بهداشت، استاندارد و نحوه چگونگی تولید و روش های تولید وجود داشته از اینرو محصولات کشاوری دائم بایکوت شده و در انبارها نابود می‌شوند.

ارسال نظرات