به منظور افزایش بهره وری و ارائه خدمات بیشتر به مشتریان ضمانت نامه های بانکی، سامانه استعلام وضعیت ضمانت نامه در سپام ریالی، طراحی و راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۹۰۳۱۱۶
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک سینا، این سامانه در اجرای ماده 52 از فصل هشتم دستورالعمل ناظر بر ضمانت نامه های بانکی و با هدف ایجاد فرایند تسهیل و تسریع در امور مشتریان راه اندازی شده و از طریق وب سایت این بانک قابل دسترس است.
از ویژگی های این سرویس، عدم وجود محدودیت استعلام بر اساس بانک صادره است و ذینفع ضمانت نامه های صادره در شبکه سپام می تواند به درگاه اینترنتی بانک هایی که این خدمت را ارائه می دهند، مراجعه و نسبت به استعلام ضمانت نامه صادره با درج شماره منحصر به فرد آن (کد 16 رقمی) و شناسه/کد ملی ذینفع اقدام نماید.
ارسال نظرات